Canon PIXMA TS3151 4800 x 1200DPI Tint A4 WiFi 890237037

Canon PIXMA TS3151 4800 x 1200DPI Tint A4 WiFi 890237037

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
38,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Canon PIXMA TS3151. Printimistehnoloogia: Tint, Printimine: Värviline printimine. Maksimaalne resolutsioon: 4800 x 1200 DPI. Kopeerimine: Värviline kopeerimine, Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 600 x 1200 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Standardne sisestusvõimsus: 60 lehte. WiFi. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

50/60 Hz

11 W

1,7 W

0,3 W

100/240 V

Jah

Jah

Jah

20 koopiat

64 - 105 g/m²

10x15,13x18 cm

10x15,13x18

A4

Ümbrikud, Läikepaber, Fotopaber, Tavaline paber

A4,A5

B5

Legal

10, DL

Jah

LCD

Apple AirPrint,Google Cloud Print,Mopria Print Service,PIXMA Cloud Link

Ei

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

40 dB

Tint

Värviline printimine

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Ei

Valge

7,7 kujutist minutis

4 kujutist minutis

4800 x 1200 DPI

3.9kg

14.5cm

31.6cm

43.5cm

16 bitti

CIS

600 x 1200 DPI

Flatbed

216 x 297 mm

16 bitti

15 - 30 °C

10 - 80 protsenti

60 lehte

Jah

USB 2.0, Juhtmevaba LAN

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.