Canon i-SENSYS MF247dw 600 x 600DPI Laser A4 27lk/min WiFi 890327532

Canon i-SENSYS MF247dw 600 x 600DPI Laser A4 27lk/min WiFi 890327532

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
317 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Canon i-SENSYS MF247dw. Printimistehnoloogia: Laser, Printimine: Mono printimine. Maksimaalne resolutsioon: 600 x 600 DPI. Kopeerimine: Mono kopeerimine. Maksimaalne kopeerimisresolutsioon: 600 x 600 DPI. Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 600 x 600 DPI. Faksimine: Mono faksimine, Dupleksfunktsioonid: Koopia, Faks, Print. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Standardne sisestusvõimsus: 250 lehte. Standardne väljundvõimsus: 100 lehte. WiFi. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Laser

Mono printimine

Mono kopeerimine

Värviskaneerimine

Mono faksimine

15000 lehekülge kuu kohta

Ettevõtlus

Koopia, Faks, Print

500 - 2500 lehekülge kuu kohta

Automaatne

45

Must

Ethernet, USB 2.0, Juhtmevaba LAN

1

50/60 Hz

0.8 kWh/nädalas

1150 W

5,7 W

1,3 W

0,5 W

220-240 V

27 lk/min

600 x 600 DPI

PCL 5e,PCL 6,UFRII-LT

6 s

15 kujutist minutis

200 x 100 DPI

3 s/lk

Jah

Jah

114 asukohta

200 x 200 DPI

103

104

Jah

Jah

256 lehekülge

33,6 Kbit/s

250 lehte

Kassett

1 lehte

100 lehte

Jah

6 joont

Jah

Jah

LCD

Jah

10 - 30 °C

20 - 80 protsenti

12.2kg

36cm

37.1cm

39cm

600 x 600 DPI

27 koopiat/min

25 - 400 protsenti

Jah

9 s

2, 4

999 koopiat

600 x 600 DPI

Flatbed & ADF

9600 x 9600 DPI

Pilv, E-post, PC

15 lk/min

20 lk/min

JPG,PNG

PDF

24 bitti

24 bitti

ICA,TWAIN,WIA

256

A4

Ümbrikud, Tugev paber, Sildid, Tavaline paber, Postcard, Taaskasutatud paber

A4,A5

B5,B6

16K, Executive suurus, Letter, Oficio, Olekuteave

10, C5, DL

60 - 163 g/m²

60 - 163 g/m²

50 - 105 g/m²

Apple AirPrint,Canon PRINT Business,Google Cloud Print,Mopria Print Service

10,100 Mbit/s

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA-PSK,WPA2-PSK

LPD, RAW, WSD-Print, Email, SMB, WSD-Scan, Bonjour(mDNS), HTTP, HTTPS, POP before SMTP, DHCP, ARP+PING, Auto IP, WINS, SNMPv1, SNMPv3

LPD, RAW, WSD-Print, Email, SMB, WSD-Scan, Bonjour(mDNS), HTTP, HTTPS, POP before SMTP, DHCPv6, SNMPv1, SNMPv3

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

512 MB

52 dB

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64

Mac OS X 10.6 Snow Leopard,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows Server 2003,Windows Server 2003 R2,Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.