RICOH A4 printer SP325DNW 28 ppm printer 890261113

RICOH A4 printer SP325DNW 28 ppm printer 890261113

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
129 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ricoh SP 325DNw. Printimistehnoloogia: Laser, Prindikassettide arv: 1, Maksimaalne käidutsükkel: 35000 lehekülge kuu kohta, Maksimaalne resolutsioon: 1200 x 1200 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Printimiskiirus (must-valge, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 28 lk/min. Standardne sisestusvõimsus: 250 lehte. Standardne väljundvõimsus: 125 lehte. Kahepoolne printimine. WiFi. Toote värv: Must, Valge

Spetsifikatsioonid

Must, Valge

Jah

35000 lehekülge kuu kohta

Jah

1

Laser

1200 x 1200 DPI

PCL 5e,PCL 6

Ei

250 lehte

125 lehte

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

48.6cm

12.3kg

26.2cm

39.2cm

37.6cm

Jah

Must, Valge

Ethernet, USB 2.0, Juhtmevaba LAN

1200 x 1200 DPI

26 s

Manuaal

2, 4, 6, 9, 16

28 lk/min

8 s

220-240 V

50/60 Hz

120 W

890 W

52 - 163 g/m²

52 - 163 g/m²

A4

A4,A5,A6

B5,B6

65,8 dB

Jah

Jah

Jah

128 MB

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.