RICOH A4/A3 MFP MP305+SP 890258336

RICOH A4/A3 MFP MP305+SP 890258336

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1409 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ricoh Aficio MP 305+SP. Printimistehnoloogia: Laser, Printimine: Mono printing. Maksimaalne resolutsioon: 600 x 600 DPI. Maksimaalne kopeerimisresolutsioon: 600 x 600 DPI. Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 600 x 600 DPI. Faksimine: Mono faxing. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A3. Standardne sisestusvõimsus: 260 lehte. Standardne väljundvõimsus: 100 lehte. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

320 GB

SD

Jah

Laser

Mono printing

Värviskaneerimine

Mono faxing

1

Bluetooth

USB 2.0

Ei

1

83,5 W

50/60 Hz

66,5 W

1.243 kWh/nädalas

1140 W

0,87 W

455,1 W

220-240 V

Jah

760 lehte

260 lehte

Paberisahtel

32kg

50.5cm

49.3cm

35cm

60 - 105 g/m²

A3

A3,A4,A5,A6

B4,B5,B6

60 - 105 g/m²

Valge

Jah

Jah

10.1

30 lk/min

600 x 600 DPI

PCL 5e,PCL 6,PCL XL,PostScript 3

4,9 s

27 s

600 x 600 DPI

25 - 400 protsenti

999 koopiat

Ei ole toetatud

TCP/IP

TCP/IP

100,1000 Mbit/s

Jah

Ei

600 x 600 DPI

Flatbed

E-post, FTP, SMB, USB

30 lk/min

30 lk/min

200 x 200 DPI

2 s/lk

4 MB

33,6 Kbit/s

100 lehte

100 lehte

Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium,Windows 7 Home Premium x64,Windows 7 Professional,Windows 7 Professional x64,Windows 7 Starter,Windows 7 Starter x64,Windows 7 Ultimate,Wind

HP-UX 11,IBM iSeries

Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows Server 2003,Windows Server 2003 R2,Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2

RedHat EL Linux 4.0,RedHat EL Linux 4.0 U5,RedHat EL Linux 4.0 U6,RedHat EL Linux 4.0 U7,RedHat EL Linux 5.0,RedHat EL Linux 5.1,RedHat EL Linux 5.2,RedHat EL Linux 5.3,RedHat EL Linux 6.0,Solaris 10 U4,Solaris 10 U5

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.