RICOH MFP Printer SP5210SR 890258335

RICOH MFP Printer SP5210SR 890258335

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1879 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Laser

Mono printing

Mono copying

Colour scanning

Mono faxing

Copy,Print

200000pages per month

Ei

Black

1

Black,White

50ppm

1200 x 600DPI

PCL 5e,PCL 6,PostScript 3

7.5s

20s

1200 x 600DPI

TCP/IP

TCP/IP

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11g

47kg

68.6cm

51cm

46cm

100sheets

550sheets

Paper tray

2300sheets

50sheets

ITU-T G3

Copy,Fax,Print,Scan

1024MB

Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium,Windows 7 Home Premium x64,Windows 7 Professional,Windows 7 Professional x64,Windows 7 Starter,Windows 7 Starter x64,Windows 7 Ultimate,Windows 7 Ultimate x64,Windows Vista Business,Windows Vista Business x64,Windows Vista Enterprise,Windows Vista Enterprise x64,Windows Vista Home Basic,Windows Vista Home Basic x64,Windows Vista Home Premium,Windows Vista Home Premium x64,Windows Vista Ultimate,Windows Vista Ultimate x64,Windows XP Home,Windows XP Home x64,Windows XP Professional,Windows XP Professional x64

Windows Server 2003,Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2

SmartDeviceMonitor\nRemote Communication Gate S Pro\nWeb Image Monitor\nDeskTopBinder Lite\nApp2me

Jah

Jah

LCD

Jah

Ethernet,USB 1.1,USB 2.0,Wireless LAN

1

600 x 600DPI

25 - 400%

999copies

50cpm

1500W

Jah

50/60Hz

8W

220 - 240V

600 x 600DPI

TWAIN

A4 (210 x 297)mm

CCD

E-mail,FTP

Flatbed & ADF

JPG,TIF

PDF

600sheets

Executive (184 x 267mm),Folio (media size),Legal (media size),Letter (media size)

A4

52 - 220g/m²

60 - 163g/m²

Envelopes,Labels,Plain paper,Recycled paper,Thin paper,Transparencies

A4,A5,A6

B5,B6

52 - 220g/m²

Legal (216 x 356 mm)

10,C5,C6,DL,Monarch

400 x 400DPI

JBIG,MH,MMR,MR

4MB

33.6Kbit/s

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.