HP 21XL ink black blister 999874731

HP 21XL ink black blister 999874731

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
49,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP 21XL. Tüüp: Originaal, Tindi tüüp: Pigmendipõhine tint, Printimisvärvid: Must. Laius: 113 mm, Sügavus: 36 mm, Kõrgus: 115 mm. Kogus aluse kohta: 2160 tk, Kaubaaluse kaal: 195,9 kg. Pakendi mõõtmed (l x s x k): 113 x 36 x 115 mm, Suurus: 11,3 cm (4.45"), Tühikaal: 30 g. Kogus karbi kohta: 1 tk

Spetsifikatsioonid

11.5cm

3.6cm

11.3cm

2160 tk

36960

4

196 kg

113 x 36 x 115 mm

0.03kg

12 ml

4,75 kg

60 tk

23,6 x 6,42 x 9,84 mm

1199,9 x 800,1 x 1144 mm

17 pl

416

113 x 36,1 x 115,1 mm

1200 x 800 x 1144 mm

Ei

44103105

0,0363 kg

11,3 cm

Pigmendipõhine tint

Must

HP

Ei

1 tk

Tindijoaga printimine

Must

1

High (XL) Yield

12 ml

475 lehekülge

C9351CE

1 tk

Ei

HP DeskJet 3910, 3920, 3930, 3940, D1311, D1320, D1330, D1341, D1360, D1420, D1430, D1445, D1455, D1460, D1468, D1520, D1530, D1560, D2330, D2345, D2360, D2430, D2445, D2460, D2468, F2110, F2120, F2140, F2180, F2185, F2187, F2210, F2212, F2235, F2240, F22

5 - 95 protsenti

-15 - 35 °C

15 - 35 °C

5 - 95 protsenti

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.