TFO Brother LC525 (LC525XL-M) Magenta INK Cartridge 15ml DCP-J100 DCP-J105 MFC-J200 etc HQ Analog 890130553

TFO Brother LC525 (LC525XL-M) Magenta INK Cartridge 15ml DCP-J100 DCP-J105 MFC-J200 etc HQ Analog 890130553

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3,05 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Manufacturer: TFO 
Product Code: T_0012128
Colour: Red
Capacity: 15ml 
Resource: +/- 1300 pages (5% page coverage)
Cartridge type: MAGENTA INK Cartridge
Chip: Yes
TFO is analog (equivalent) high quality certified printing
supplies manufacturer  - STMC Certified, ISO 9001:2008, ISO
14001:2004
New Analog compatible TFO printing supplies provides an
equivalent print quality as original source material, but provides
a savings of up to 70% compared with the original Manufacturer's
product or filling. Unlike filling or restoration service
TFO provides a ready-made product use and greatly facilitates
tracking and protects precious time, moreover, the cost is
always constant and predictable.
Mutually Compatible INK Cartridge Models:
Brother LC525 (LC525XL-M)
Compatible printer models: (Printers, multifunction
devices, fax machines)
Brother INK
Devices:
PRINTERS / MULTIFUNCTIONALS: DESKJET- 
DCP-J100, DCP-J105, MFC-J200

Spetsifikatsioonid

punane

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.