Brother MFC-J6930DW mitmefunktsiooniline seade Tint 1200 x 4800 DPI 35 lk/min A3 WiFi 890348535

Brother MFC-J6930DW mitmefunktsiooniline seade Tint 1200 x 4800 DPI 35 lk/min A3 WiFi 890348535 Brother

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
339 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Brother MFC-J6930DW. Printimistehnoloogia: Tint, Printimine: Värviline printimine, Maksimaalne resolutsioon: 1200 x 4800 DPI, Printimiskiirus (värviline, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 27 lk/min. Kopeerimine: Värviline kopeerimine, Maksimaalne kopeerimisresolutsioon: 600 x 600 DPI. Skaneerimine: Värviskaneerimine, Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 2400 DPI. Faksimine: Mono faksimine. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A3. WiFi. Otseprintimine. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Tint

Värviline printimine

Jah

22 kujutist minutis

20 kujutist minutis

12 kujutist minutis

11 kujutist minutis

1200 x 4800 DPI

2,4,9,16,25

35 lk/min

27 lk/min

6 s

0,04 W

Jah

29 W

1,7 W

6,5 W

Mono faksimine

Jah

Jah

Jah

Jah

200 lehekülge

33,6 Kbit/s

50 dB

56.8cm

- Brother Control Center Version 4\n- Nuance PaperPort Version 14\n- Brother Control Center Version 2

Jah

23.6kg

37.5cm

47.7cm

57.5cm

A3

A3,A4,A5,A6

Foolio

Jah

Puudutus

Ettevõtlus

Jah

Jah

LCD

3.7

Must

30000 lehekülge kuu kohta

250 - 2000 lehekülge kuu kohta

Värviline kopeerimine

600 x 600 DPI

12 koopiat/min

9 koopiat/min

Jah

25 - 400 protsenti

576 MHz

Ei

256 MB

Jah

Värviskaneerimine

19200 x 19200 DPI

1200 x 2400 DPI

Flatbed & ADF

Dual CIS

48 bitti

E-post, E-mail Server, FTP, Fail, Pilt, OCR, USB

24 bitti

256

SANE,TWAIN,WIA

JPG

Jah

Ethernet, NFC, USB 2.0, Juhtmevaba LAN

Jah

1

Paberisahtel

50 lehte

Jah

10/100Base-T(X)

Apple AirPrint,Brother iPrint & Scan,Google Cloud Print,Mopria Print Service

10,100 Mbit/s

64-bit WEP,128-bit WEP,802.1x RADIUS,SMTP-AUTH,WPA-PSK,WPA2-PSK

Dropbox,Evernote,Facebook,Flickr,Google Drive,OneDrive,OneNote

APOP, SMTP-AUTH, SSL / TLS (IPPS, HTTPS, FTPS, SMTP, POP3, IMAP4), SNMP v3 802.1x (EAP-MD5, EAP-FAST, PEAP, EAP-TLS, EAP-TTLS), Kerberos

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium,Wi

Mac OS X 10.9 Mavericks

Android

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.