Epson EcoTank L4150 Tint 33 lk/min 5760 x 1440 DPI A4 WiFi 890639515

Epson EcoTank L4150 Tint 33 lk/min 5760 x 1440 DPI A4 WiFi 890639515 Epson

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
223 €
Tagasi kooli



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Epson EcoTank L4150. Printimistehnoloogia: Tint, Printimine: Värviline printimine. Maksimaalne resolutsioon: 5760 x 1440 DPI, Printimiskiirus (värviline, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 15 lk/min. Kopeerimine: Värviline kopeerimine, Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 2400 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A4. Standardne sisestusvõimsus: 100 lehte, Standardne väljundvõimsus: 30 lehte. WiFi. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

33 lk/min

5760 x 1440 DPI

ESC/P-R

15 lk/min

10,5 kujutist minutis

5 kujutist minutis

1200 x 2400 DPI

Flatbed

CIS

PC

BMP,JPG,TIF

PDF

48 bitti

24 bitti

Ei

Epson Connect,Google Cloud Print

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA-AES,WPA-PSK,WPA-TKIP

Ei

Jah

Windows 10,Windows 7,Windows 8.1,Windows Vista,Windows XP Professional x64

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.6 Snow Leopard,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows Server 2003,Windows Server 2003 R2,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2,Windows Server 2012 x64

Jah

Must

Tint

Värviline printimine

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Ei

Jah

Kodu ja kontor

Jah

A4

Fotopaber, Tavaline paber

A4,A5,A6

B5

Legal

10,C6,DL

10x15,13x18 cm

Jah

USB 2.0, Juhtmevaba LAN

50 - 60 Hz

110 - 240 V

5.5kg

18.7cm

34.7cm

37.5cm

Tagasi kooli

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.