Epson L1455 4800 x 1200DPI Tint A3+ 32lk/min WiFi 890348517

Epson L1455 4800 x 1200DPI Tint A3+ 32lk/min WiFi 890348517

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1099 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Epson L1455. Printimistehnoloogia: Tint, Printimine: Värviline printimine. Maksimaalne resolutsioon: 4800 x 1200 DPI, Printimiskiirus (värviline, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 10 lk/min. Kopeerimine: Värviline kopeerimine, Skaneerimine: Värviskaneerimine. Optilise skaneerimise resolutsioon: 1200 x 2400 DPI. Faksimine: Värviline faksimine, Dupleksfunktsioonid: Print. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A3+. Standardne sisestusvõimsus: 250 lehte. Standardne väljundvõimsus: 125 lehte. WiFi. Otseprintimine. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Tint

Värviline printimine

Värviline kopeerimine

Värviskaneerimine

Värviline faksimine

Print

Must, Tsüaan, Magenta, Kollane

Must

32 lk/min

4800 x 1200 DPI

10 lk/min

23.16kg

56cm

64cm

79.5cm

BMP,JPG,TIF

1200 x 2400 DPI

PDF

CIS

Jah

MicroSD (TransFlash),MicroSDHC,MicroSDXC,MiniSD,MiniSDHC

Jah

Jah

LCD

44 dB

Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium,Windows 7 Home Premium x64,Windows 7 Professional,Windows 7 Professional x64,Windows 7 Starter,Windows 7 Starter x64,Windows 7 Ultimate,Windows 7 Ultimate x64,Wi

Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows Server 2003,Windows Server 2003 x64,Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2008 x64,Windows Server 2012 R2,Windows Server 2012 x64

Jah

Ethernet, USB, Juhtmevaba LAN

20 W

9,1 W

2 W

0,5 W

50/60 Hz

110-240 V

Jah

200

550 lehekülge

33,6 Kbit/s

250 lehte

250 lehte

35 lehte

125 lehte

A3+

Fotopaber, Tavaline paber

A3,A3+,A4,A5,A6

B5

Legal

10, C4, C6, DL

9x13,10x15 cm

Jah

Apple AirPrint,Epson Connect,Google Cloud Print

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.