PRINTER INK OFFICEJET 7110 WF/A3 COLOR CR768A#A81 HP 890237078

PRINTER INK OFFICEJET 7110 WF/A3 COLOR CR768A#A81 HP 890237078 Hewlett Packard

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
108 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HP Officejet 7110 H812a. Värv, Prindikassettide arv: 4, Maksimaalne käidutsükkel: 12000 lehekülge kuu kohta. Maksimaalne resolutsioon: 4800 x 1200 DPI. Maksimaalne ISO A-seeria paberi suurus: A3. Printimiskiirus (must-valge, tavakvaliteet, A4/US Letter-formaat): 15 lk/min. WiFi. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

12000 lehekülge kuu kohta

4

PCL 3,PCL 3 GUI

Must, Tsüaan, Magenta, Kollane

Small medium business

Jah

500 MHz

128 MB

DDR

1

250 lehte

75 lehte

A3

Kaardipakk, Ümbrikud, Fotopaber, Tavaline paber

A3,A4,A5,A6

C5,C6,DL,Monarch

330 x 483 mm

B5

Apple AirPrint,HP ePrint

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Ethernet, USB 2.0, Juhtmevaba LAN

1

4800 x 1200 DPI

15 lk/min

26 lk/min

8 lk/min

32 lk/min

19 s

25,4 W

1,92 W

50/60 Hz

Jah

100 - 240 V

Jah

Jah

Jah

8.5kg

18.9cm

41.9cm

58.5cm

50cm

Kodu ja kontor

Ei

Bronze

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.