Acer P5227 Lauaarvuti projektor 4000ANSI luumenit DLP XGA (1024x768) 3D-ühilduvus Valge andmeprojektor 890086333

Acer P5227 Lauaarvuti projektor 4000ANSI luumenit DLP XGA (1024x768) 3D-ühilduvus Valge andmeprojektor 890086333

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
599 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Acer P5227. Projektori heledus: 4000 ANSI luumenit, Projektsioonitehnoloogia: DLP, Projektori loomulik resolutsioon: XGA (1024x768). Lambi tööiga: 2500 h, Pirni võimsus: 250 W, Lambi tüüp: UHP. Fookuskauguse ulatus (f-f): 16,88 - 21,88 mm, Fookus: Manuaal, Projitseerimiskauguse suhe: 1.51 - 1.97:1. Analoogsignaali vormingu süsteem: NTSC,PAL,SECAM. Müratase: 32 dB, Vertikaalne skaneerimisulatus: 24 - 120 Hz, Horisontaalskaneerimise ulatus: 15 - 100 kHz

Spetsifikatsioonid

27 dB

24 - 120 Hz

15 - 100 kHz

32 dB

4000 ANSI luumenit

DLP

17000:1

XGA (1024x768)

4:3

1,073 miljardit värvi

1 - 9,2 m

4:3, 16:9

-40 - 40 °

1920 x 1200 pikslit

Ei

2.4kg

Jah

Vahelduvvool, VGA

Jah

Jah

Jah

2

20 W

2500 h

250 W

4000 h

UHP

2

1

1

1

Ei

16,9 - 21,9 mm

Manuaal

1.51 - 1.97:1

2 x

1,3 x

Jah

Ei

NTSC,PAL,SECAM

Jah

Ei

370 W

Vahelduvvool

Valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.