Benq MX808ST andmeprojektor 3000 ANSI luumenit DLP XGA (1024x768) Lauaarvuti projektor Valge 890489643

Benq MX808ST andmeprojektor 3000 ANSI luumenit DLP XGA (1024x768) Lauaarvuti projektor Valge 890489643 BenQ

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
499 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

3000 ANSI luumenit

DLP

XGA (1024x768)

20000:1

4:3

1524 - 3048 mm

4:3

1,073 miljardit värvi

15 - 102 kHz

23 - 120 Hz

-30 - 30 °

DMD

0.691cm

0.61:1

115 protsenti

200 W

0,5 W

50 - 60 Hz

100 - 240 V

Vahelduvvool

0 - 40 °C

2.6kg

12cm

23.9cm

29.6cm

1

1920 x 1200 pikslit

Short throw

Jah

Jah

Kensington

Valge

5000 h

200 W

10000 h

Jah

Jah

Jah

Frame Sequential, Frame packing, Külge külje kõrval, Ülevalt alla formaat

640 x 480 (VGA),1024 x 768 (XGA),1920 x 1200 (WUXGA)

480i,480p,576i,576p,720p,1080i,1080p

3

1

RS-232

Täissuurus

Jah

Jah

Ei

2

Ei

Ei

Ei

29 dB

Jah

Araabia keel, Bulgaaria, Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Horvaatia, Tšehhi keel, Taani, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Hindi keel, Ungari keel, Indoneesia keel, Itaalia, Jaapani kee

33 dB

Ei

Jah

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.