ASUS Wireless Router 1167 Mbps IEEE 802.11a IEEE 802.11b IEEE 802.11g IEEE 802.11n 890274297

ASUS Wireless Router 1167 Mbps IEEE 802.11a IEEE 802.11b IEEE 802.11g IEEE 802.11n 890274297

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS RT-AC1200G+. Wi-Fi laineala: Kaks sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz), Wi-Fi standard: IEEE 802.11ac, WLAN edastuskiirus (max): 867 Mbit/s. Ethernet LAN-liidese tüüp: Gigabit Ethernet, Ethernet LAN-i andmeedastuskiirused: 10,100,1000 Mbit/s. Haldusprotokollid: UPnP, IGMP v1/v2/v3, DNS Proxy, DHCP, NTP Client, DDNS, Port Trigger, Virtual Server, DMZ, System.... Antenni tüüp: Väline, Antennivõimenduse tase (maksimaalne): 5 dBi. Turvaalgoritmid: 64-bit WEP,128-bit WEP,WPA,WPA-PSK,WPA2,WPA2-PSK,WPS

Spetsifikatsioonid

Gigabit Ethernet

10,100,1000 Mbit/s

Jah

0.395kg

3.5cm

14.8cm

20.7cm

5 dBi

Väline

4

50/60 Hz

2 A

Vahelduvvool

110-240 V

12 V

Jah

Jah

UPnP, IGMP v1/v2/v3, DNS Proxy, DHCP, NTP Client, DDNS, Port Trigger, Virtual Server, DMZ, System Event Log

300,867 Mbit/s

2,4 GHz

5 GHz

LAN, Võimsus, USB, WAN, WLAN

Must

Jah

Kaks sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz)

IEEE 802.11ac

867 Mbit/s

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

4

1

BCM47189+ BCM43217

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA,WPA-PSK,WPA2,WPA2-PSK,WPS

Jah

Jah

Jah

256 MB

16 MB

LAN (RJ-45)

Jah

Jah

Jah

Mac OS X 10.1 Puma, Mac OS X 10.10 Yosemite, Mac OS X 10.11 El Capitan, Mac OS X 10.2 Jaguar, Mac OS X 10.3 Panther, Mac OS X 10.4 Tiger, Mac OS X 10.5 Leopard, Mac OS X 10.6 Snow Leopard, Mac OS X 10.7 Lion, Mac OS X 10.8 Mountain Lion

Ubuntu 10.04,Ubuntu 10.10,Ubuntu 11.04,Ubuntu 11.10,Ubuntu 12.04,Ubuntu 12.10,Ubuntu 13.04,Ubuntu 13.10,Ubuntu 14.04,Ubuntu 14.10,Ubuntu 15.04,Ubuntu 8.04,Ubuntu 8.04.1,Ubuntu 8.04.2,Ubuntu 8.10,Ubuntu 9.04,Ubuntu 9.10

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.