D-Link DSR-250N juhtmevaba ruuter Üks sagedusala (2,4 GHz) Gigabit Ethernet Must 890248376

D-Link DSR-250N juhtmevaba ruuter Üks sagedusala (2,4 GHz) Gigabit Ethernet Must 890248376 D-Link

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
169 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

D-Link DSR-250N. Wi-Fi laineala: Üks sagedusala (2,4 GHz), Wi-Fi standard: Wi-Fi 4 (802.11n), WiFi-standardid: 802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n). Ethernet LAN-liidese tüüp: Gigabit Ethernet, Võrgustandardid: IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.1Q,IEEE 802.3,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3u,IEEE 802.3x, Ethernet LAN-i andmeedastuskiirused: 10,100,1000 Mbit/s. Turvaalgoritmid: WEP,WPA-PSK,WPS, Tulemüür: Port Address Translation (PAT). Haldusprotokollid: SNMP, HTTP/HTTPS, Toetatud võrguprotokollid: IPv6. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Jah

Üks sagedusala (2,4 GHz)

Wi-Fi 4 (802.11n)

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

10

Jah

Jah

1

250000 h

cUL, LVD

FCC Class B, CE Class B, C-Tick

15,6 W

3.5cm

14cm

20.3cm

47.2cm

28cm

35.5cm

8.358kg

6 tk

9.2kg

295.5kg

30

180 tk

110cm

120cm

135.9cm

461.6kg

48

288 tk

202.3cm

Must

Gigabit Ethernet

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.1Q,IEEE 802.3,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3u,IEEE 802.3x

10,100,1000 Mbit/s

10/100/1000Base-T(X)

25

Jah

Jah

WEP,WPA-PSK,WPS

Port Address Translation (PAT)

Jah

Jah

Jah

SNMP, HTTP/HTTPS

IPv6

2 dBi

2

0 - 40 °C

-20 - 70 °C

5 - 95 protsenti

33.7cm

280 x 180 x 44 mm

25 kasutaja(t)

Gigabit Ethernet

1 Gbit/s

2.5 A

12 V

IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab

1000 Mbit/s

Ethernet

1

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.