WiFi ruuter Asus AC750 Dual Band LTE Modem, 4G-AC53U 890544956

WiFi ruuter Asus AC750 Dual Band LTE Modem, 4G-AC53U 890544956 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
169 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS 4G-AC53U. Wi-Fi laineala: Kaks sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz), Wi-Fi standard: Wi-Fi 5 (802.11ac), WLAN edastuskiirus (max): 733 Mbit/s. Ethernet LAN-liidese tüüp: Gigabit Ethernet, Võrgustandardid: IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n, Ethernet LAN-i andmeedastuskiirused: 10,100,1000 Mbit/s. 3G-standardid: HSPA+, 4G-standardid: LTE, Toetatud UMTS-ribad: 900,2100 MHz. Turvaalgoritmid: 64-bit WEP,128-bit WEP,WPA-Enterprise,WPA2-Enterprise,WPA2-PSK. Toote tüüp: Laua peale asetatav ruuter, Toote värv: Must, LED-indikaatorid: LAN, Võimsus, USB

Spetsifikatsioonid

Kaks sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz)

733 Mbit/s

Wi-Fi 5 (802.11ac)

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Gigabit Ethernet

10,100,1000 Mbit/s

Jah

HSPA+

LTE

900,2100 MHz

800,1800,2100,2600 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

PPTP, OpenVPN, L2TP

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA-Enterprise,WPA2-Enterprise,WPA2-PSK

0.285kg

5.8cm

11.8cm

13.7cm

LAN, Võimsus, USB

Must

Uus

Jah

Ei

Ei

Jah

Ei

0 - 70 °C

0 - 40 °C

50 - 90 protsenti

20 - 90 protsenti

Vahelduvvool

50 - 60 Hz

2 A

110 - 240 V

12 V

2

Väline

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

2

1

Windows 10,Windows 8.1,Windows ME,Windows Vista,Windows XP Home,Windows XP Home x64,Windows XP Professional,Windows XP Professional x64

Mac OS X 10.1 Puma,Mac OS X 10.4 Tiger,Mac OS X 10.5 Leopard,Mac OS X 10.6 Snow Leopard,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.