WRL ROUTER 2900MBPS 1000M 4P/AIPROTECTION RT-AC86U ASUS 890506489

WRL ROUTER 2900MBPS 1000M 4P/AIPROTECTION RT-AC86U ASUS 890506489 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
218 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS RT-AC86U. Wi-Fi laineala: Kaks sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz), Wi-Fi standard: IEEE 802.11n, WLAN edastuskiirus (max): 2917 Mbit/s. Ethernet LAN-liidese tüüp: Gigabit Ethernet, Ethernet LAN-i andmeedastuskiirused: 10,100,1000 Mbit/s. Võrgustandardid: IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n. Antenni tüüp: Sisemine & väline, Antennivõimenduse tase (maksimaalne): 3 dBi. Turvaalgoritmid: 64-bit WEP,128-bit WEP,IPSec,WPA-Enterprise,WPA-PSK,WPA2-Enterprise,WPA2-PSK,WPS, VPN-tugi: IPSec, PPTP, L2TP, PPTP, OpenVPN

Spetsifikatsioonid

Jah

Ei

Jah

Ei

Kaks sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz)

2917 Mbit/s

750 Mbit/s

2167 Mbit/s

1024-QAM

80 MHz

IEEE 802.11n

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11n

Sisemine & väline

3 dBi

4

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

0 - 70 °C

20 - 90 protsenti

0 - 40 °C

50 - 90 protsenti

Event

Windows 10,Windows 7,Windows 8

Mac OS X 10.6 Snow Leopard,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion

Jah

Jah

LAN, Võimsus, WAN, WLAN, WPS

Jah

Must

Gigabit Ethernet

10,100,1000 Mbit/s

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

1

4

Jah

1

1800 MHz

2

Ei

Jah

Vahelduvvool

1,75 A

50/60 Hz

110 - 240 V

19 V

0.872kg

16cm

8.33cm

22cm

LAN (RJ-45)

Jah

Jah

64-bit WEP,128-bit WEP,IPSec,WPA-Enterprise,WPA-PSK,WPA2-Enterprise,WPA2-PSK,WPS

Jah

Jah

Jah

Jah

IPSec, PPTP, L2TP, PPTP, OpenVPN

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.