WRL ROUTER 3150MBPS 1000M 4P/MU MIMO ARCHER C3150 TP-LINK 890247457

WRL ROUTER 3150MBPS 1000M 4P/MU MIMO ARCHER C3150 TP-LINK 890247457 TP-Link

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
186 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

TP-LINK Archer C3150. Wi-Fi laineala: Kolm sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz / 5 GHz), Wi-Fi standard: Wi-Fi 5 (802.11ac), WLAN edastuskiirus (max): 2167 Mbit/s. Ethernet LAN-liidese tüüp: Gigabit Ethernet, Ethernet LAN-i andmeedastuskiirused: 10,100,1000 Mbit/s. Võrgustandardid: IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n. Antenni tüüp: Väline. Turvaalgoritmid: 64-bit WEP,128-bit WEP,IPSEC,WPA,WPA-PSK,WPA2

Spetsifikatsioonid

Kolm sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz / 5 GHz)

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2167 Mbit/s

1000 Mbit/s

2167 Mbit/s

1024-QAM

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

1400 MHz

Gigabit Ethernet

10,100,1000 Mbit/s

Jah

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

64-bit WEP,128-bit WEP,IPSEC,WPA,WPA-PSK,WPA2

10

Jah

0 - 40 °C

-40 - 70 °C

10 - 90 protsenti

5 - 90 protsenti

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

4

Jah

1

1

3.73cm

19.78cm

26.381cm

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Väline

Jah

4

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

CE, FCC, RoHS

Jah

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.