WRL ROUTER 733MBPS 10/100M/1PORT TL-WR902AC TP-LINK 890242564

WRL ROUTER 733MBPS 10/100M/1PORT TL-WR902AC TP-LINK 890242564 TP-Link

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
35,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

TP-LINK TL-WR902AC. Wi-Fi laineala: Kaks sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz), Wi-Fi standard: IEEE 802.11ac, WLAN edastuskiirus (max): 733 Mbit/s. Ethernet LAN-liidese tüüp: Kiire Ethernet, Ethernet LAN-i andmeedastuskiirused: 10,100 Mbit/s, Kaabeldustehnoloogia: 10/100Base-T(X). Võrgustandardid: IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.3,IEEE 802.3u, Vastuvõtja tundlikkus: 11a 54M: -76dBm; 11ac VHT20 MCS8: -70dBm; 11ac VHT40 MCS9: -65.5dBm; 11ac VHT80 MCS9: -61.5dBm.... Toetatud võrguprotokollid: -40 - 70. Antenni tüüp: Sisemodem

Spetsifikatsioonid

2.2cm

6.7cm

7.4cm

Kiire Ethernet

10,100 Mbit/s

10/100Base-T(X)

Jah

LAN (RJ-45),USB

Jah

Jah

Jah

Jah

-40 - 70

Jah

Jah

Jah

Sisemodem

Jah

Jah

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA,WPA-PSK,WPA2,WPA2-PSK,WPS

Jah

SPI

Jah

Jah

PPTP, L2TP, IPSec

Jah

Jah

Jah

Jah

Valge

Ei

Jah

Ei

Jah

Ei

Vahelduvvool

2 A

5 V

Kaks sagedusala (2,4 GHz / 5 GHz)

IEEE 802.11ac

733 Mbit/s

300 Mbit/s

433 Mbit/s

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g

Jah

1

1

0 - 40 °C

-40 - 70 °C

10 - 90 protsenti

5 - 90 protsenti

Jah

11a 54M: -76dBm; 11ac VHT20 MCS8: -70dBm;\n11ac VHT40 MCS9: -65.5dBm; 11ac VHT80 MCS9:\n-61.5dBm\n2.4GHz:\n11g 54M: -76dBm11n; HT20 MCS7: -74dBm;\n11n HT40 MCS7: -71dBm

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.3,IEEE 802.3u

Jah

Jah

Jah

Jah

CE, FCC, RoHS

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.