XIAOMI Wireless Router 300 Mbps IEEE 802.11a IEEE 802.11b IEEE 802.11g IEEE 802.11n 890461262

XIAOMI Wireless Router 300 Mbps IEEE 802.11a IEEE 802.11b IEEE 802.11g IEEE 802.11n 890461262

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Xiaomi WS- XIAOMI MI ROUTER 3C WRLS. Wi-Fi laineala: Üks sagedusala (2,4 GHz), Wi-Fi standard: IEEE 802.11n, WLAN edastuskiirus (max): 300 Mbit/s. Ethernet LAN-liidese tüüp: Kiire Ethernet, Ethernet LAN-i andmeedastuskiirused: 10,100 Mbit/s, Kaabeldustehnoloogia: 10/100Base-T(X). Võrgustandardid: IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.3,IEEE 802.3u, Vastuvõtja tundlikkus: 11Mbps:≤-90dBm,54 Mbps:≤-72dBm. Antenni tüüp: Väline. Toote tüüp: Laua peale asetatav ruuter, Toote värv: Valge, LED-indikaatorid: LAN, Link, Võimsus

Spetsifikatsioonid

Üks sagedusala (2,4 GHz)

300 Mbit/s

13 kanalid

IEEE 802.11n

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Kiire Ethernet

10/100Base-T(X)

Jah

Jah

10,100 Mbit/s

Jah

Väline

4

Jah

5 W

Vahelduvvool

GB9254-2008 YD/T993-1998 GB4943.1-2011

5 - 90 protsenti

0 - 40 °C

10 - 90 protsenti

Jah

Ei

Ei

Ei

575 MHz

1

Jah

Jah

MediaTek

MT7628N

Ei

Ei

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.3,IEEE 802.3u

11Mbps:≤-90dBm,54 Mbps:≤-72dBm

2

Ei

Jah

Jah

LAN, Link, Võimsus

Valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.