Amaryllo iBabi Plus beebimonitor 903799863

Amaryllo iBabi Plus beebimonitor

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Amaryllo iBabi Plus beebimonitor 903799863

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
189 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Amaryllo tooted on täis uusimaid juhtmeta videosidelahendusi, mehhanisme ja andureid, mis võimaldavad seadmetel täita mitmesuguseid funktsioone, nagu hetkvõttealarm ja reaalajas kahesuunaline videovestlus. Amaryllo serverid jälgivad automaatselt kõiki videosidekanaleid ja kohanduvad vastavalt internetisignaali tugevusele FHD-, HD-, VGA- või QVGA-videoformaadiga, vähendades nii audio- ja videosignaali latentsusaega. Patenditud ID on lihtne ja elegantne.

iBabi Plus on meie uue põlvkonna juhtmeta beebimonitor ja ühtlasi maailma töökindlaim juhtmeta beebimonitor. Lisaks tavalistele audio- ja liikumisanduritele on iBabi Plusiga võimalik pidada reaalajas kahesuunalist audiovestlust. Seadmel on suunamuutmis- ja suumifunktsioon ja 360-kraadine vaatenurk ning kaugjuhtimisega MP3 mängimise võimalus.

Omadused:
• Kahesuunaline heli
• 360-kraadine vaatenurk
• PT kaugjuhtimine
• Privaatsus kaitse
• Päev/öö vaade
• Sisseehitatud antenn
• Parim turvalisuse kaitse
• Kiire seadistamine
• Edasiarenenud video formaat
• Liikumisandur
• 32GB salvestamisvõimalus
• Heliandur
• Amaryllo Live
• Pilt märguanne
• IR ON/OFF võimalus

Spetsifikatsioonid

helesinine

222.0 g

80.0 mm

80.0 mm

80.0 mm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.