Denver MT-1080T2H 890412894

Denver MT-1080T2H 890412894

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Funktsioonid
Toote tüüp: Portable DVD player
Kujutegur: Muudetav
Toote värv: Must
Taasesitusketta formaat: CD video,DVD-Video,SVCD,VCD
Toetatud kettatüübid: CD-R,CD-RW,DVD+R,DVD+RW,DVD-R,DVD-RW
Analoogsignaali vormingu süsteem: NTSC,PAL
Taasesitusrežiimid: Kiire, Järgmine, Paus, Play, Eelmine, Korda, Aeglane, Stoptuli, Suum
Integreeritud TV-tuuner: Jah
TV-tuuneri tüüp: DVB-T2
Kaugjuhitav: Jah
Ekraan
Ekraani diagonaal: 25,6 cm (10.1")
Ekraan: LCD
Pöörlev ekraan: Jah
Pesad & liidesed
Kõrvaklapiväljundite arv: 1
USB 2.0 portide arv: 1
Digitaalne audio koaksiaalväljund: 1
AV-väljund: Jah
Kõlarid
Sisseehitatud kõlar(id): Jah
Failivormingud
Toetatud pildivormingud: JPEG
Toetatud videoformaadid: AVI
Toetatud audioformaadid: MP3
Salvesti
Integreeritud kaardilugeja: Jah
Ühilduvad mälukaardid: MMC, Mälupulk, SD
Võimsus
Aku tööiga (maksimaalne): 2 h
AC-sisendsagedus: 50/60 Hz
AC-sisendpinge: 110 - 240 V
Toiteallika tüüp: Vahelduvvool, Patarei, Sigaretisüütaja
Akutehnoloogia: Liitium
Talitluspinge: 12 V
Kaal ja mõõtmed
Laius: 250 mm
Sügavus: 191 mm
Kõrgus: 42 mm
Kaal: 1,52 kg
Töötingimused
Kasutamistemperatuur (T-T): 0 - 45 °C
Hoiustamistemperatuur (T-T): -20 - 45 °C
Suhteline õhuniiskus kasutamisel (H-H): 5 - 90 protsenti
Pakendi andmed
Pakendi laius: 108 mm
Pakendi sügavus: 275 mm
Pakendi kõrgus: 235 mm
Pakendi sisu
Käeshoitav kaugjuhtimispult: Jah
Antenn: Jah
Kandekarp: Jah
Juhend: Jah
AC-adapter kaasa arvatud: Jah
Autokomplekt: Jah
Kaasas autolaadija: Jah
Logistika andmed
Kogus erineva sisuga konteineri kohta (6 m/20 jalga): 3100 tk
Kogus erineva sisuga konteineri kohta (12m/40 jalga): 7400 tk

Spetsifikatsioonid

0.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.