Diktofon Sony PX470, ICDPX470.CE7 890646790

Diktofon Sony PX470, ICDPX470.CE7 890646790 Sony

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony ICD-PX470. Maksimaalne salvestusaeg: 159 h, Salvestusrežiimid: Linear pulse code modulation (LPCM), Toetatud audioformaadid: LPCM,MP3,WMA. Sisemälu: 4096 MB. Liides: USB. Akutehnoloogia: Nikkel-metallhüdriid (NiMH), Ühilduvad akusuurused: AAA, Aku tööiga (maksimaalne): 62 h. Toetatud meediumitüübid: Sisemälu ja välkkaart, Ühilduvad mälukaardid: MicroSD (TransFlash), Sisseehitatud mälu maht: 4 GB

Spetsifikatsioonid

199

Ei

Jah

Jah

LPCM,MP3

Lihtsustatud hiina keel, Traditsiooniline hiina keel, Saksa keel, Inglise keel, Prantsuse keel, Itaalia, Korea keel, Vene keel, Türgi keel

Ei

Ei

Jah

Must

Sisemälu ja välkkaart

4 GB

MicroSD (TransFlash)

Jah

4096 MB

AAA

62 h

Jah

Nikkel-metallhüdriid (NiMH)

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

USB

0.074kg

11.41cm

1.931cm

3.83cm

Jah

159 h

Linear pulse code modulation (LPCM)

50 - 20000 Hz

48 - 192 Kbit/s

LPCM,MP3,WMA

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.