BIKE GPS NAVIGATION SYS 4.3"/RIDER 550 P 1GF0.002.11 TOMTOM 890487311

BIKE GPS NAVIGATION SYS 4.3"/RIDER 550 P 1GF0.002.11 TOMTOM 890487311 TomTom

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
484 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

TomTom Rider 550 Premium Pack. Toetatud keeled: Bulgaaria, Tšehhi keel, Taani, Hollandi, Eesti, Soome, Prantsuse keel, Saksa keel, Kreeka keel,.... Kaardiulatus: Kogu Euroopa. Ekraani diagonaal: 10,9 cm (4.3"), Ekraani resolutsioon: 480 x 272 pikslit. Varunduse meedia tüüp: Välk, Ühilduvad mälukaardid: MicroSD (TransFlash), Sisemine mälumaht: 16 GB. Kujutegur: Fikseeritud, Toote värv: Must, Rahvusvahelise kaitse (IP) kood: IPX7

Spetsifikatsioonid

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Jah

Ei

Ei

Ei

Jah

Kogu Euroopa

Patarei

Liitiumioon (Li-Ion)

6 h

Jah

Jah

Välk

16 GB

MicroSD (TransFlash)

Jah

Jah

4.3

480 x 272

0.28kg

8.84cm

3.05cm

13.681cm

Jah

Bulgaaria, Tšehhi keel, Taani, Hollandi, Eesti, Soome, Prantsuse keel, Saksa keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, LAT, Norra, Poola, Portugali, Hispaania, Rootsi, Türgi keel, Inglise keel

Jah

Jah

- Afrikaans\n- Arabic\n- Australian English\n- Bulgarian\n- Catalan\n- Croatian\n- Danish\n- Dutch\n- Dutch Belgium\n- Finnish\n- French\n- German\n- Greek\n- Hungarian\n- Irish English\n- Italian\n- Lithuanian\n- New Zealand English\n- Norwegian\n- Polis

Ei

Jah

1

Rider 550 Premium Pack, //webassets.tomtom.com/otf/images/media/9C78AA21-8C03-4B66-9D49E0A158AF6888\n Motorcycle Mount, //webassets.tomtom.com/otf/images/media/6436D4BB-D401-48F1-83EA1A71324BCB8D\n RAM mount, //webassets.tomtom.com/otf/images/media/F1D1A8

IPX7

Fikseeritud

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.