Garmin Drive 61LMT-S Ida-Euroopa 890225832

Garmin Drive 61LMT-S Ida-Euroopa 890225832 Garmin

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €
159 €
Säästad 20,00 €
-13%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Preemium klass 6-tollise mahutundliku ekraaniga ja soliidse metallkorpusega autonavi
Iminapkinnitus
Liiklusinfo läbi nutitelefoni
Detailsed Ida-Euroopa kaardid eluaegse uuendamise litsentsiga ja liiklusinfo vastuvõtuga
Juhi hoiatused tähelepanu tõstmiseks nt. enne kurvi, koolialal, piirkiiruse muutumisel jpm.

Reaalajas teenused sinu Drive seadmes
Kavalda ummikud üle aega säästvate alternatiivsete teekondadega või hoopiski ummikuid täielikult vältides. Seejärel, koos reaalajas infoga, kuluta vähem aega ka parkimiskoha otsimisele. Uue DriveSmart seadmega oled kursis reaalajas tänava-äärse parkimise infoga, värskete ilmateadete ning veelgi enamaga. Oma sihtkohale lähenedes ei pea enam muretsema parkimishindade ja -võimaluste pärast, mis avalikes kohtades parkides kehtivad. Smartphone Link telefonirakendus võimaldab samuti ka LiveTrack kasutamist, mis võimaldab juhil jagada oma asukohta teistega. Nii saavad sõbrad näha juhi asukohta ning seda, kas oled parasjagu täitmas tööülesandeid või hoopis pikemal reisil.

Autoreisid läksid koos TripAdvisor®-iga just paremaks
Kui sa ei ole kohaliku regiooniga tuttav, on hea omada miskit, mis annaks kätte õige suuna. Seepärast olemegi toonud TripAdvisori Sinu Garmin DriveSmart seadmesse. Vaata hinnanguid, mis kasutajad on andnud erinevatele huvipunktidele, nagu hotellid, restoranid ja atraktsioonid, mis jäävad sinu teekonnale või sihtkoha lähedusse. Maailma suurimalt reisileheküljelt otse sinu autosse - aitame leida peatuskohad ja huvipunktid, mis muudavad toreda ja meeleoluka teekonna tähtsaks ning meeldejäävaks osaks sihtpunkti jõudmisel. Ühtlasi saad tuvastada erinevaid atraktsioone seadmesse sisse-ehitatud Trip Planner tööriistaga, mis teeb autoreisid veelgi huvitavamaks, soovitades ise võimalikke peatuseid marsruudi peal.

Ühenda tagurduskaameraga
Täiuslikuks navigeerimiseks ühendub Garmin DriveSmart ka BC™ 30 juhtmevaba tagurduskaameraga (müügil eraldi; paigaldus professionaalide poolt on rangelt soovitatud). Pärast kaamera ühendmist näed tagurdades kõiki võimalikke sõidukeid, jalakäijaid või muid takistusi otse oma Garmin DriveSmart ekraanil.

Spetsifikatsioonid

0.241 kg

9.4 cm

2.1 cm

17.0 cm

7 GB

6,0

TFT LCD

Jah

Jah

Sisaldab seadme eluaegset kaardiuuendust

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.