Autonavigatsiooniseade Mio Spirit 7700 5" 890687660

Autonavigatsiooniseade Mio Spirit 7700 5" 890687660

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lihtsus ja stiil eriti suures Mio Spirit 7700 5" autonavigatsiooniseadmes

Aktiivne magnetiline kinnitus
Eluaegsed kaardi uuendused
IQ Routes ™ ja LearnMe Pro ™
Parkimisabi
3D ristmiku vaated ja sõiduraja suunamine
Suulised tänavate nimed (TTS)

Eluaegsed kaardi värskendused- Eelnevalt installitud TomTom Maps
Ärge kunagi muretsege teede muudatuste või sulgemiste pärast tänu seadme sisseehitatud Lifetime Map Updates'ile. Ühendage seade arvutiga, installige MioMore ™ tarkvara ja tead alati, millal on saadaval värskendus.Eluaegsed kaardi värskendused

Kasutajasõbralik aktiivne magnetiline kinnitus
Kasutajasõbralikult mõledud Spirit ™ 7700 LM on mugav aktiivne magnetiline kinnitus, võimaldades kasutajal kergesti eemaldada esiklaasi magnethoidjast.

Reaalne teave reiside kohta: IQ Routes ™
Teiste autojuhtide tegelike andmete kogumisel optimeerib IQ Routes ™ teie reisi nii, et vältida suletud teid ja ummikuid.

Parkimisabiga on lihtne parkida. Seade on loodud selleks, et muuta teie sõidukogemus võimalikult lihtsaks. See on varustatud parkimisabi funktsiooniga, nii et kui olete 1 km kaugusel sihtkohast, teate täpselt, kuhu saab parkida ja kuidas sinna jõuda.

Ühenduste vaated ja sõiduraja suunamine 3D-s. Spirit ™ 7700 LM on loodud selleks, et aidata teil turvaliselt sihtkohta jõuda. Suulised tänavate nimed, et te ei kaotaks teed Suuliste tänavate nimedega aitab Spirit ™ 7700 LM alati leida oma tee, olenemata sellest, kus sa ka oled. Seadmel on integreeritud pöördjuhiste hääljuhtimine ja tekst kõneks (TTS) tehnoloogia.

Te sõidate, seade õpib. LearnMe Pro ™
Mida rohkem sõidad, seda rohkem õpib see LearnMe Pro ™ funktsiooniga. Tööriist õpib ja jälgib teie sõidustiili, et saaks pakkuda isikupärastatud marsruute, mis sobivad teie reisi eelistustega.

Riistvara:
GPS kiibistik MSR2112-LF
Protsessori tüüp ARM Cortex A7 800MHz
Puuteekraan JAH
Ekraani tüüp ja suurus 5 tolli, puutetundlik
Ekraani eraldusvõime 800 x 480 pikslit
Aku tüüp 950 mAh
Toitepistik JAH
Mälu / RAM 128 MB
Micro SD kaardi pesa JAH
Kõlar JAH
Kõrgus (mm) 88,5
Laius (mm) 134
Sügavus (mm) 17,25
Kaal (gr) 178
Värviline ekraan JAH
PND operatsioonisüsteem Window CE 6.0

Spetsifikatsioonid

0.32 kg

5" touchscreen pixels

Micro SD

No

24

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.