Prestigio GeoVision Tour 3 890254133

Prestigio GeoVision Tour 3 890254133 Prestigio

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

- 7" puutetundliku ekraaniga naviseade
- Android 7.0 operatsioonisüsteemiga
- Ülimugav Sygic navigatsioonirakendus
- Detailne Euroopa kaart
- WiFi ja mobiilne internet

GeoVision Tour 3 on võimekas navigatsiooniseade, mis pakub suurt paindlikkust ning kasutusmugavust. Tänu Android platvormile, eelpaigaldatud Sygic tarkvarale ning 3G ja WiFi ühendustele on kasutajal võimalus seda seaded kasutada täisväärtusliku navigaatorina autos ning mugava tahvelarvutina autost väljas. Sellega saab lisaks navigeerimisele sirvida veebi, vaadata filme, mängida mänge, helistada, lugeda e-kirju ning palju muud.

3D ristmike eelvaade ning sõiduraja kuvamine
Realistlikud ristmike eelvaated ning täpsed rajajuhised teevad ka tihedaimas linnaliikluses navigeerimise turvalisemaks, lihtsamaks.

3G ning WiFi ühendused
Selle naviseadmega ei pea sa end vaevama kaardiuuenduste pärast või pusima arvuti taga kiiruskaamerate uuendusi. Tänu WiFi ühendusele ning integreeritud 3G modemile saad naviseadme ühendada internetti ning reaalajas vastu võtta uuendusi, liiklushoiatusi ning palju muud.

Android operatsioonisüsteemiga
Uusim Android 7.0 Marshmallow operatsioonisüsteem pakub esmaklassilist kasutuskogemust. Naudi sujuvat kasutajaliidest, kiiret toimetamist ning loomulikult uusimaid Google rakendusi.

Kiiruskaamera hoiatus
GeoVision Tour annab teada lähenevast kiiruskaamerast või lamavast politseinikust, et sõit oleks turvalisem ning kiirem.

Spetsifikatsioonid

TFT LCD

16 GB

Jah

Jah

Jah

Jah

7,0

Bluetooth 4.0

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.