Bosch FLEXIDOME IP panoramic 5000 MP IP süsteemiga turvakaamera Hoonesisene & hooneväline Ülepea Lagi/sein 1920 x 1080 pikslit 890739063

Bosch FLEXIDOME IP panoramic 5000 MP IP süsteemiga turvakaamera Hoonesisene & hooneväline Ülepea Lagi/sein 1920 x 1080 pikslit 890739063

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
309 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Lauakinnitus

Integrated microphone

IEEE 802.3af,IEEE 802.3at

IPv4, IPv6, UDP, TCP, HTTP, HTTPS, RTP/ RTCP, IGMP V2/V3, ICMP, ICMPv6, RTSP, FTP, Telnet, ARP, DHCP, APIPA (Auto-IP, link local address), NTP (SNTP), SNMP (V1, MIB- II), 802.1x, DNS, DNSv6, DDNS (DynDNS.org, selfHOST.de, no-ip.com), SMTP, iSCSI, UPnP (SS

10/100Base-T(X)

Ei

Ei

ONVIF Profile S; ONVIF Profile G ; ONVIF Profile Q GB/T 28181

Ei

Jah

Ei

Jah

1,6 - 2,8 mm

DC (alalisvool)

3,84 W

Jah

48 DC nominal, 24 AC / +12 DC V

-30 - 50 °C

-30 - 70 °C

0 - 95 protsenti

Jah

Jah

Web browser; Video Security Client; Video Security App; Bosch Video Management System; Bosch Video Client; or third party software

1

Lagi/sein

Plast

IP66

Ülepea

Must, Valge

Jah

50 dB

Juhtmega ühendatud

1

1920 x 1080 pikslit

CMOS

MicroSDHC,MicroSDXC,SD

2000 GB

Jah

0.32kg

5.5cm

11cm

1920 x 1080 pikslit

H.264,M-JPEG

176 x 144,320 x 240,320 x 288 (QVGA),640 x 480 (VGA),768 x 432,1280 x 720 (HD 720),1920 x 1080 (HD 1080)

Jah

Jah

Heledus, Kontrast, Värviküllastus

Jah

Jah

30 fps

Jah

Jah

Jah

G.711, 8 kHz sampling rate L16, 16 kHz sampling rate AAC-LC, 48 kbps at 16 kHz sampling rate AAC-LC, 80 kbps at 16 kHz sampling rate

Hoonesisene & hooneväline

Jah

0,8 lx

Automaatne

1/30 [1/25] - 1/15000 s

135 °

75 °

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.