Panasonic eneloop aku lite AAA 550 Dect 2BP 999867104

Panasonic eneloop aku lite AAA 550 Dect 2BP 999867104 Panasonic

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
5,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

eneloop lite - ideaalne madala voolutarbega seadmetele
eneloop lite akud on loodud madalama ning keskmise voolutarbega seadmeid, nagu DECT telefonid või teleripuldid, silmas pidades. eneloop lite akudel on kõik klassikaliste eneloop akude eelised - akud on eellaetud ning kasutusvalmis pakendist võttes. Tänu madalale  isetühjenemisele on neis 70% energiast alles ka peale 3-aastast seismist.
 
Taaslaetav kuni 3000 korda
Üks väga olulisi aspekte akude juures on nende eluiga - mitu laadimise/kasutamise tsüklit need vastu peavad ilma, et mahutavus kannataks. eneloop lite akude eelis ongi see, et neid saab taaslaadida kuni 3000 korda ning peale seda ka ümber töödelda. Pikas perspektiivis ei ole eneloop lite akud lihtsalt rahakotisõbralikud, vaid ka keskkonda säästvad, kuna sa ei pea viima ohtlike jäätmete kogumispunkti 3000 akut.
 
Kiirem laadimine
Tänu lite tüüpi akude väiksemale mahutavusele on neil ka kiirem laadimine. Võrreldes tavaliste eneloop akudega on lite seeria akudel laadimine umbes poole lühem.
 
Saadaval AA ning AAA mõõdus
eneloop lite akud on saadaval kahes mõõdus - AA (HR6) ning AAA (HR03). Mõlemat tüüpi akude nominaalpinge on 1,2 volti ning minimaalne mahutavus 950 mAh (AA) ja 550 mAh (AAA).
 
Lite tähendab ka kergemat
eneloop lite akud ei ole lihtsalt väiksema mahutavusega, vaid ka kergemad. See on mugavam seadmete sees, mis kasutavad mitut akut või mida kantakse pidevalt kaasas.
lite seeria akud on ~30% kergemad võrreldes tavaliste eneloop akudega.

Spetsifikatsioonid

0.015 kg

4.4 cm

1.0 cm

LR03

550 mAh

AAA

1,2 V

2 akupatareid

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.