Nokia AC-11E Original Travel Charger compact 2,5mm standart 450mAh (OEM) 890344221

Nokia AC-11E Original Travel Charger compact 2,5mm standart 450mAh (OEM) 890344221

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4,55 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Nokia
Product Code: AC-11E
Connector standard: 2,5mm plug
Technical parameters:
Capacity: 450mAh
ECO FRIENDLY!
COMPATIBLE WITH NOKIA MOBILE PHONES: 2,5mm NOKIA standard
plug
Nokia 1200, 1208, 1661, 2323c, 2630, 2690, 2730c, 2760, 3250 XM,
3500c, 3600s, 3710f, 3720c, C5-03, 5220 XM 5230, 5235, 5310 XM,
5330, 5500 Sport, 5530 XM, 5530 XM Illuvial, 5630 XM, 5730 XM, 5800
XM, 6070, 6080, 6101, 6111, 6120c, 6125, 6210 N, 6270, 6280, 6300,
6301, 6303c, 6303c Betty Barclay, 6303c Illuvial, 6303ic, 6500s,
6600 fold, 6600is, 6600s, 6700c, 6700c Illuvial, 6700s, 6710 N,
6720c, 6730c, 6760s, 7210 Supernova, 7230, 7390, 7610 Supernova,
C6-00, C6-01, C7, E63, E65, E66, E71, E72, E75, E90 Communicator,
N70, N71, N76, N77, N79, N8, N80, N81 8GB, N91, N93, N93i, N95, N95
8GB, N96, X3, X6
  • (OEM) - Original Manufacturer product - packed into
  • factory line polybag.
    Manufacturer warranty: 12 months.

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.