Reverse RTC-1N Analog ACP-12E Nokia 3.5mm Connector 560mAh Travel Charger for Nokia 3310 3510 (Euro CE) Black 890131249

Reverse RTC-1N Analog ACP-12E Nokia 3.5mm Connector 560mAh Travel Charger for Nokia 3310 3510 (Euro CE) Black 890131249

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4,70 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Reverse Product code: RTC-1N Analog (Euro CE)  Nokia ACP-12E Travel Charger with 3,3mm Old 1st Generation Mobile Phones - with 1,2m built-In Cable! COMPATIBLE WITH NOKIA  MOBILE PHONES: 1100, 1101, 1110, 1110i, 1112, 1600, 2300, 2310, 2600 , 2610, 2626, 2650, 2652, 3100, 3120 , 3200, 3220, 3300, 3510, 3510i, 3650, 3660, 5100, 5140, 5140i, 5210, 5510, 6020, 6021, 6030, 6060, 6100, 6170, 6210, 6220 , 6230, 6230i, 6260, 6310, 6310i, 6510, 6600 , 6610, 6610i, 6670, 6680, 6681, 6800, 6810, 6820, 6822, 7200, 7210 , 7250, 7250i, 7260, 7270, 7280, 7380, 7600, 7610 , 7650, 7710, 8210, 8310, 8800, 8850, 8910, 9110, 9210, 9300, 9300i, 9500, E60 Travel charger by Reverse enables quick and effective mobile phone battery charge. The charger is lightweight, easy to use and made of the highest quality materials. It has small size and its made from durable and ergonomic plactic materials. The product has the necessary security surge and overload protection to ensure complete safety. The product has necessary circuit breaker protection, short circuit protection and overload protection to ensure completesafety.  Tehnical specification: Input voltage: AC/ DC 100 - 240 V Intensity of current: 560 mA  Connector: Nokia 3,5mm - Old 1st generation Cable Type: Built-In Cable Lenght: 1,2m Output voltage: DC 5 V Package: Euro Blister Producer: Reverse Type of charger: travel Color: Black Compatibility: Universal


Manufacturer warranty: 12 months

Spetsifikatsioonid Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.