Navitel AR200 NV 890807470

Navitel AR200 NV 890807470

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

 Stiilne lahendus ohutuks sõitmiseks NAVITEL AR200 Night Vision - sisseehitatud G-sensoriga kerge ja kompaktne Full HD armatuurlauakaamera, mis salvestab olulisi videoid usaldusväärselt. Videod kvaliteetsed NAVITEL AR200 NV on varustatud 4-kihilise klaasist läätse ja 120˚ vaatenurga ning 2-tollise värvilise ekraaniga. Abi parkimisplatsil See väike seade on kasulik nii maanteel kui ka parklas. Kui teie DVR on ühendatud toiteallikaga, hakkab see automaatselt pärast süüte sisselülitamist salvestama. Tänu parkimisrežiimile suudab NAVITEL AR200 NV tuvastada vibratsiooni ja alustada registreerimist ka siis, kui auto on pargitud, juht puudub ja seade on välja lülitatud. Oluliste videote kaitse NAVITEL AR200 NV-l on sisseehitatud G-andur, mis turvab faili ja salvestab kriitilise materjali ohutult hädaolukorras.   Ekraani suurus: 2 " Ekraani eraldusvõime: 480х240 Kaamera sensor: SC2363 (öösel nägemine) Video eraldusvõime: 1920х1080 FullHD (30 kaadrit sekundis) Vaatenurk: 120 ° Objektiivi materjal: 4-kihiline klaas Video formaat: MOV (H.264) Kujutise vorming: JPG Videofragmentide pikkus: 1/3/5 min Silmuse lindistamine: jah Ülekirjutuskaitse: jah Automaatkäivitus: jah G-andur: jah Liikumise tuvastamine: jah Parkimisrežiim: jah Helisalvestis: jah Protsessor: MSTAR MSC8336 Liidesed (HDMI, Mini USB ja muud): mini USB microSD-pesa: kuni 64 GB Kinnitus: iminapp Esineja: jah Mikrofon: jah Toiteallikas (12–24 V 1,5A): USB 2.0 DC5V 1,5A Aku: Li-Pol Aku maht: 180mAh 3,7 V Värvus: must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.