Navitel R300 GSP 890807471

Navitel R300 GSP 890807471

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

 Multifunktsionaalne NAVITEL R300 GPS on armatuurlauakaamera, mis ühendab videosalvesti, digitaalse kiirusloenduri ja GPS-informaatori funktsioone. Kõrge videosalvestuskvaliteet öösel DVR NAVITEL R300 GPS on varustatud kvaliteetse anduriga GC2053 (öise nägemise) ja 4-kihilise klaasiga. Saate kvaliteetse ja detailse pildi ka hämaras. Turvaline reis Sisseehitatud GPS-antenni ja ajakohase andmebaasi tõttu saab juht asjakohast ja ajakohastatud teavet täitekaamerate, potentsiaalselt ohtlike piirkondade ja teenindusvõimaluste kohta. Arukas süsteem pakub juhile visuaalseid ja heliteateid, mis aktiveeruvad 450 m enne kaamera asukohta või muud maanteepiirangut. Kvaliteetne optiline süsteem Kaasaegne GC2053 (öise nägemise) maatriks ja 4-kihiline klaaslääts tagavad kvaliteetse videosalvestuse FullHD-s (1920x1080) kiirusega 30 kaadrit sekundis. Kaamera nurk 140 ° võimaldab registreerida suure osa maanteest auto ees, sealhulgas naabruses olevad sõidurajad ja teeäär.     Ekraani suurus: 2 " Ekraani eraldusvõime: 320х240 Kaamera sensor: GC2053 (öösel nägemine) Video eraldusvõime: 1920х1080 FullHD (30 kaadrit sekundis) Vaatenurk: 140 ° Objektiivi materjal: 4-kihiline klaas Video formaat: MOV (H.264) Kujutise vorming: JPG Videofragmentide pikkus: 1/3/5 min Silmuse lindistamine: jah Ülekirjutuskaitse: jah Automaatkäivitus: jah GPS-hoiatused: jah G-andur: jah Liikumise tuvastamine: jah Parkimisrežiim: jah Helisalvestis: jah GPS-antenn: jah Protsessor: MSTAR MSC8336 Liidesed (HDMI, Mini USB ja muud): mikro-USB microSD-pesa: kuni 64 GB Kinnitus: iminapp Esineja: jah Mikrofon: jah Toiteallikas (12–24 V 1,5A): USB 2.0 DC 5V 1A Aku: Li-Pol Aku maht: 120mAh 3,7 V Värvus: must Mõõdud: 63х56х33 Kaal: 48g

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.