Prestigio autokaamera Roadrunner 525 + kingituseks mälukaart 32 GB 903801038

Prestigio autokaamera Roadrunner 525 + kingituseks mälukaart 32 GB 903801038

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
59,95 €
79,95€
Säästad 20,00€
-25%
Jõulupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Prestigio RoadRunner 525 on autokaamera, mis salvestab kõike sinu auto ees. Suur 3-tolline ekraan, suurepärane pildikvaliteet ning müriaad sensoreid annavad kokku suurepärase pealtnägija auto ees toimuvale.

FullHD videosalvestus
Salvesta ülikvaliteetseid FullHD 1920×1080p videosid puhta heli ja kristallselgete piltidega. 

3-tolline TFT ekraan
Autokaameral on mugav 3-tolline ekraan. Kaamera seadistamine, kaadri eelvaade jms – kõik väga selgelt käeulatuses.

Integreeritud G-sensor
Tänu integreeritud kiirendusmõõtjale teab kaamera mil toimub äkkpidurdus, õnnetus või jõulisem kiirendus – nendel hetkedel talletatud videoid ei salvestata automaatselt kaamera poolt üle. Niimoodi on õnnetushetk kindlalt kaameras tallel.

Liikumistuvastus
Liikumistuvastuse režiim hoiab kokku ruumi mälukaardil ning tänu sellele saab salvestada pikemaid videosid. Selles režiimis algab videosalvestamine alles siis, kui kaamera tajub liikumist.

Komplekti sisu: autokaamera, kinnitus tuuleklaasile, autolaadija

Kingituseks 32 GB mälukaart Toshiba Micro SDHC Class 10 UHS-I U3 + SD adapter, THN-M302R0320EA

Spetsifikatsioonid

microSD

5 megapikslit

Fikseeritud

10 minutit

Mälukaart

JPEG

Jah

CMOS

1/5,8"

Ei

AVI (Video: Motion JPEG)

3,0

Ei

Jõulupakkumine

0.117 kg

5.0 cm

3.7 cm

8.6 cm

110°

300 mAh

Liitium-ioon aku

Liitiumaku

Integreeritud mikrofon

2

[FullHD] 1920 × 1080 30p

Autokaamera

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.