Prestigio autokaamera Roadrunner 527DL + kingituseks mälukaart 32 GB 903801636

Prestigio autokaamera Roadrunner 527DL + kingituseks mälukaart 32 GB 903801636

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
85,95 €
129 €
Säästad 43,05 €
-33%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Põhiinfo:

FullHD autokaamera
Tsükliline videosalvestus
Automaatne liikumise tuvastus
3-tolline ekraan
Komplektis lisakaamera

FullHD kvaliteet
Mis ka ei juhtuks, saab sellest kaamerast Teie parim tunnistaja, kuna salvestab kõrglahutusega FullHD videot - 1920×1080 30 kaadrit sekundis.

Lisakaamera
Komplektis oleva lisakaamera on võimalik paigaldada auto taha. Nii jäädvustad kõik auto ümber toimuva.

Integreeritud G-sensor
Tänu integreeritud kiirendusmõõtjale teab kaamera mil toimub äkkpidurdus, õnnetus või jõulisem kiirendus – nendel hetkedel talletatud videoid ei salvestata automaatselt kaamera poolt üle. Niimoodi on õnnetushetk kindlalt kaameras tallel.

Liikumistuvastus
Liikumistuvastuse režiim hoiab kokku ruumi mälukaardil ning tänu sellele saab salvestada pikemaid videosid. Selles režiimis algab videosalvestamine alles siis, kui kaamera tajub liikumist.

Salvesta iga detaili
Roadrunner 527 autokaamera objektiivil on lai 140° vaatenurk, mis talletab kõik auto ees toimuva, suure detailsusega.

Kingituseks 32 GB mälukaart

Spetsifikatsioonid

3.5

5

0.131

8.5

Microphone

Yes

MOV

960x240

30 fps

Yes

Suction Mount, Quick Start Guide, Warranty Card, Car Charger (with 3m USB cable), Crowbar

30 fps

FHD 1920x1080@30fps

2 Mpixel

CMOS

H.264

must

Micro SD/SDHC up to 32 GB (class 10 and above)

Yes

Yes

140°

Mini-USB

3

12 MP

180 mAh

Lithium Ion Polymer

Metal

No

Yes

HD 1280x720@60 fps, VGA 640x480@30 fps

No

12 month(s)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.