Denver ACT-1015 890441833

Denver ACT-1015 890441833

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
26,95 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Video
HD tüüp: HD
Maksimaalne video resolutsioon: 1280 x 720 pikslit
Maksimaalne kaadrisagedus: 30 fps
Videoresolutsioonid: 1280 x 720 pikslit
Pildi kvaliteet
Megapiksleid kokku: 1 MP
Anduri tüüp: CMOS
Fotorežiim: Jah
Maksimaalne pildiresolutsioon: 2592 x 1944 pikslit
Ekraan
Sisseehitatud ekraan: Jah
Ekraani diagonaal: 5,08 cm (2")
Ekraan: TFT-ekraan
Objektiivi süsteem
Vaatevälja (FOV) nurk: 120°
Audio
Sisseehitatud mikrofon: Jah
Salvesti
Ühilduvad mälukaardid: MicroSD (TransFlash),microSDHC
Maksimaalne mälukaardi suurus: 32 GB
Salvestusseade: Mälukaart
Võrgustumine
Bluetooth: Ei
NFC-tehnoloogia: Ei
WiFi: Ei
GPS (satelliit): Ei
Pesad & liidesed
USB 2.0 portide arv: 1
USB-pistmiku tüüp: Mikro-USB
Disain
Toote värv: Must
LED-indikaatorid: Jah
Võimsus
Aku mahutavus: 400 mAh
Videosalvestuse aeg: 0,5 h
Aku pinge: 3,7 V
Akutehnoloogia: Liitium
Süsteeminõuded
Toetatud Windowsi operatsioonisüsteemid: Jah
Toetatud Maci operatsioonisüsteemid: Jah
Kaal ja mõõtmed
Kõrgus: 41 mm
Laius: 30 mm
Sügavus: 60 mm
Pakendi andmed
Pakendi kõrgus: 246 mm
Pakendi laius: 105 mm
Pakendi sügavus: 105 mm
Pakendi sisu
Kaablid kaasa arvatud: USB
Juhend: Jah
Veekindel ümbris: Jah
Rattale paigaldamine: Jah
Kiivrile paigaldamine: Jah
Klambri kinnitus: Jah
Veealuse korpuse veekindlus kuni: 30 m
Üldine paigaldamine: Jah
Logistika andmed
Kogus erineva sisuga konteineri kohta (6 m/20 jalga): 7840 tk
Kogus erineva sisuga konteineri kohta (12m/40 jalga, HC): 19040 tk

Spetsifikatsioonid

0.2 kg

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.