GoPro Hero 890351373

GoPro Hero 890351373

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
219 €
299€
Säästad 80€
-27%
WOW!



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Saage tuttavaks –GoPro HERO! Puutetundlik ekraan ja vastupidav veekindel disain teevad HERO kaamerast parima kaaslase igal Sinu seiklusel. Või kasuta teda salvestamaks igapäevaseid toiminguid uute loovate nurkade alt. Sinu parimad momendid salvestuvad GoPro äppi ja muutuvad ägedaks videoks, automaatselt. Kuhuiganes elu Sind viib, salvesta ja jaga oma lugu HERO kaameraga!

2-tolline puutetundlik ekraan
Vaheta kiirelt erinevate režiimide vahel, kadreeri ideaalne pilt ja vaata oma salvestusi 2-tolliselt puutetundlikult ekraanilt.

Vastupidav ja veekindel
GoPro Hero on veekindel kuni 10 meetri sügavusel ning seda ilma liigsete kaitseümbristeta. Selle mugav ja lihtne disain võimaldab kaamera filmima minnes lihtsalt kaasa haarata ilma tüütu lisaseadistamise või ümbriste lisamiseta.

Lihtne juhtimine
Üksainus nupuvajutus lülitab kaamera sisse ning alustab filmimist automaatselt. Nupu teistkordne vajutus lõpetab filmimise ja lülitab kaamera välja. Veel lihtsamaks teeb kaamera juhtimise häälkäsklused, mille abil on võimalik kaameraga teha sarivõtteid või alustada filmimist.

QuickStories rakendus
Uus QuickStories rakendus nutiseadmele ja arvutile suudab muuta Hero kaamera poolt kogutud mälestused võrratuteks videoteks ja seda kõike automaatselt.

Toetab kõiki GoPro kinnitusi ja lisasid
Sobib kokku üle 30 uue ja olemasoleva GoPro kinnituse ning lisatarvikuga, sealhulgas Supercharger, Shorty (mini teleskoop varras + statiiv) ja El Grande (teleskoop varras). Samuti sobib Hero6 ka Karma drooniga ja Karma Grip'ga.

Spetsifikatsioonid

Full HD

1920 x 1080pixels

60fps

1920 x 1080pixels

1080p

Jah

2

Jah

10m

Jah

Jah

WOW!

Jah

Jah

Jah

1

Grey

10MP

Jah

Memory card

microSDXC

Ei

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.