GoXtreme BlackHawk 4K 20132 890247395

GoXtreme BlackHawk 4K 20132 890247395

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Easypix GoXtreme BlackHawk. HD tüüp: 4K Ultra HD, Maksimaalne video resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, Maksimaalne kaadrisagedus: 120 fps. Ekraan: LCD, Ekraani diagonaal: 5,08 cm (2"). Megapiksleid kokku: 12,4 MP. Toetatud pildivormingud: JPG, Maksimaalne pildiresolutsioon: 4608 x 3456 pikslit, Pildiresolutsioon(id): 16M (4608x3456) (4: 3), 14M (4254x3264) (4: 3) 12M (4000x3000) (4: 3), 8.3M (3840x2160) (16: 9) .... Valge tasakaalustus: Automaatne, Pilvine, Päevavalgus, Hooneväline

Spetsifikatsioonid

Jah

LCD

2

0.3cm

170 °

Automaatne, Pilvine, Päevavalgus, Hooneväline

4.2cm

2.3cm

6.1cm

MicroSD (TransFlash)

Mälukaart

120 fps

720p,960p,1080p,1440p

4:3, 16:9

3840 x 2160 pikslit

4K Ultra HD

1280 x 720,1280 x 960,1920 x 1080,1920 x 1440,2560 x 1440,2704 x 1520,3840 x 2160 pikslit

H.264,MP4

Android, iOS

Liitiumioon (Li-Ion)

1050 mAh

12,4 MP

4608 x 3456 pikslit

16M (4608x3456) (4: 3), 14M (4254x3264) (4: 3)\n\n12M (4000x3000) (4: 3), 8.3M (3840x2160) (16: 9)\n\n5M (2560x1920) (4: 3), 3M (2048x1536) (4: 3)

Jah

JPG

100, 200, 400, 800, 1600, Automaatne

1

1

Jah

Veekindel

60 m

Jah

Jah

Jah

USB

Jah

Jah

Jah

Ambarella A12

Must

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.