Bose SoundWear® Companion kõlar 903801556

Bose SoundWear® Companion kõlar 903801556 Bose

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Loomulikult sa soovid, et muusika saadaks sind kõikjal. Kuid sa ei soovi alati kõrvaklappidega oma kõrvu katta ja vältida ümbritsevaid helisid. Enam ei peagi seda tegema. Uus SoundWear Companion kõlar on loodud just sulle. See kaasaskantav kõlar ühendab endas kõlari ja kõrvaklappide parimad omadused. Sa saad nautida samal ajal muusikat, kuid olla kursis ka sind ümbritsevate helidega. SoundWear Companion on mugavalt sinu õlgadel, pakkudes sulle selget ja täiuslikku helielamust. Samal ajal sind ümbritsevaid inimesi heliga mitte häirides.

Bose legendaarne lainejuhtimistehnoloogiaga loob heli, mida võib usaldada.
Ka mugavuse osas ei ole tehtud järeleandmisi. Toote eriline tehnoloogia lubab seda vabalt painutada ja keerata. Valmistamisel on kasutatud eriti vastupidavaid materjale nagu terasest traat, mis omakorda on ümbritsetud meditsiinilise kvaliteediga silikooniga. See kõik annab tootele vastupidavuse ja mugavuse. Võid kanda seda kõlarit kogu päeva ja unustada, et sa seda üldse kannad.

- Aku kestvus 12 tundi. 15 minutit kiirlaadimist annab 3 tundi kuulamisaega lisaks
- Vibreeriv märguanne sissetuleva kõne teavitamiseks.
- Higi- ja ilmastikukindel.
- Häälkäsklused abistavad Bluetooth seadmetega ühendamisel.

Connect App lihtsustab seadmete ühendamist ja mitme seadme vahelduvat kasutamist ning võimaldab personaliseerida kõrvaklappide seadeid ja uuendada kõrvaklappide tarkvara. Antud tarkvara on saadaval nii Apple store’ist kui ka Google Play™ poest.

Spetsifikatsioonid

Juhtmevaba

Ei

Jah

Ei

Jah

9 m

Ei

Micro-USB

Jah

USB

1

0.267kg

19.05cm

4.445cm

17.78cm

12 h

3 h

Binauraalne

Kaelaraam

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.