Huawei juhtmevabad kõrvaklapid + mikrofon Freebuds BT, valge 890636469

Huawei juhtmevabad kõrvaklapid + mikrofon Freebuds BT, valge 890636469 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tõeliselt juhtmevaba kogemus
Huawei Freebuds kõrvaklappide kasutamiseks piisab vaid ühekordsest Bluetoothi abil ühendamisest ning edaspidi ühenduvad need juba iga kord automaatselt, kui laadimiskarbi avad. Lihtsalt naudi juhtmevaba muusika kuulamist ning kõnede tegemist.

Automaatne kandmise tuvastus
Tänu infrapuna sensoritele suudavad klapid ära tunda, kui oled need endale kõrva pannud ja kõrvast ära võtnud.

Tipptasemel helikvaliteet
Kõrvaklapid toovad kuulajani tasakaalustatud ja dünaamilise heli. Seejuures on kummalgi klapil individuaalne heliseadistuse võimalus, mis suudab tagada teravad kõrged toonid, loomulikul keskmised toonid ning sügava bassi.

Tõetruu heli
Tänu AAC-helile jõuab kuulajani võimalikult tõetruu ja detailne heli nii muusika kui kõnede puhul.

Puutetundlik juhimine
Integreeritud G-sensor muudab kõrvaklappide juhtimise vaid mõne puudutusega lihtsaks ja elegantseks. Topeltpuudutus kasakule kõrvaklapile aktiveerib virtuaalassistendi, ükskõik kumba kõrvaklappi kaks korda puudutades saad vastata kõnedele ning neid lõpetada. Topeltpuudutus paremale kõrvaklapile võimaldab muusika mängima või pausi peale panna.

Kirstallselge hääl
Tänu ENC-tehnoloogiale ja neljale mikrofonile kõlab ka Sinu hääl teistele selgelt ning saad nautida tipptasemel telefonikõnesid.

Spetsifikatsioonid

Kõrvasisesed

20 – 20 000 Hz

Juhtmevabad kõrvaklapid

32 Ω

Nutiseadme juhtimiseks

10 m

valge

0.012 kg

Stereo

Bluetooth

Integreeritud

Kõrvaklapid

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.