Mänguri kõrvaklapid HYPERX CLOUD REVOLVER S 890810836

Mänguri kõrvaklapid HYPERX CLOUD REVOLVER S 890810836 Kingston

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
209 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HyperX Cloud Revolver S. Otstarve: Mängukonsool + PC/mängimine, Audioväljundi kanalid: 7.1 kanalid, Dolby-tehnoloogiad: Dolby Surround 7.1. Peakomplekti tüüp: Binauraalne, Kandmisviis: Peavõru, Toote värv: Must. Ühenduvustehnoloogia: Juhtmega ühendatud, Kaabli pikkus: 1 m. Kõrvakinniti: Kõrvu kattev, Kõrvaklappide sagedus: 12 - 28000 Hz, Näivtakistus: 30 Ω. Mikrofoni sagedus: 50 - 18000 Hz, Mikrofoni tundlikkus: -40 dB, Mikrofoni ühenduvus: 3,5 mm

Spetsifikatsioonid

Jah

50 - 18000 Hz

-40 dB

3,5 mm

Ühesuunaline

Elektreetkondensaator

Jah

Jah

Jah

Karp

Audio (3.5mm)

2 m

1

0.376kg

0.36kg

Jah

Jah

Jah

Binauraalne

Peavõru

PC, Mac Xbox One, Xbox One S1, PS4, PS4 Pro, Wii U, VR

Jah

TeamSpeak, Skype, Discord, Ventrilo, Mumble, Raidcall\nFCC

Dünaamiline

Must

Mäluvaht, Teras

Mängukonsool + PC/mängimine

7.1 kanalid

Dolby Surround 7.1

Jah

0,03 W

Jah

Saksamaa

500 mW

Juhtmega ühendatud

Ei

Ei

Ei

Jah

Ei

1 m

Kõrvu kattev

12 - 28000 Hz

Suletud

105 dB

Neodüüm

5cm

2 protsenti

Jah

30 Ω

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.