Juhtmevabad kõrvaklapid mikrofoniga JBL Tune 500BT, JBLT500BTBLK, must 890490601

Juhtmevabad kõrvaklapid mikrofoniga JBL Tune 500BT, JBLT500BTBLK, must 890490601 JBL

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
44,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Juhtmevaba Bluetooth muusika
Naudi mugavalt kvaliteetset muusikat täiesti juhtmevabalt.

JBL Pure Bass heli
Juba aastakümneid on JBL seisnud hea selle eest, et suurtes kontserdisaalides kõlav heli oleks kvaliteetne ja võimas ning selle sama eesmärgiga on loodud ka nende JBL kõrvaklappide heli – sügav ja võimas.

Integreeritud mikrofon ja mugavad juhtnupud
Kasutusmugavust suurendavad klapi külge paigaldatud juhtnupud, millega saate kontrollida taasesitust ning tänu integreeritud mikrofonile vastata ka kõnedele.

Kerge, mugav ja volditav disain
Praktiline kokkuvolditav disain ja kerged materjalid muudavad need kõrvaklapid ülimalt kompaktseteks ning mugavateks. Pehmed kõrvapadjad võimaldavad kõrvaklappe hõlpsasti kanda ka pikema aja vältel ning tänu volditavale disainile on neid lihtne alati kaasas kanda.

Lihtne ühenduvus erinevate seadmetega
Vaheta hõlpsasti erinevate seadmete vahel. Kui näiteks tahvelarvutist video vaatamise ajal tuleb nutitelefonile kiire kõne, saad kiiresti vahetada kõrvaklappidega ühenduses olevat seadet.

Küsi Siri või Google Now käest
Siri ja Google Now on kõigest nupuvajutuse kaugusel, millega aktiveerid oma virtuaalabilise.

Kuni 16 tundi tööaega
16-tunnine tööaeg kõigest 2-tunnise laadimisajaga. Lisaks saad 5-minutilise kiirlaadimisega 1 tunni tööaega.

Spetsifikatsioonid

0.155kg

Ei

Ei

2.48 GHz

Ei

Juhtmevaba

A2DP,AVRCP,HFP,HSP

Ei

Jah

4.1

Kõrvu kattev

20 - 20000 Hz

3.2cm

Jah

Jah

Jah

Liitiumpolümeer (LiPo)

3,7 V

16 h

2 h

300 mAh

Sisseehitatud aku

Binauraalne

Peavõru

Jah

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.