Juhtmevabad kõrvasisesed kõrvaklapid mikrofoniga JBL JBLT205BTCGD 890413998

Juhtmevabad kõrvasisesed kõrvaklapid mikrofoniga JBL JBLT205BTCGD 890413998 JBL

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
49,95 €
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

JBL Pure Bass heli
Juba aastakümneid on JBL seisnud hea selle eest, et suurtes kontserdisaalides kõlav heli oleks kvaliteetne ja võimas ning selle sama eesmärgiga on loodud ka nende JBL kõrvaklappide heli – sügav ja võimas.

6-tunnine aku kestvus & kiire laadimine
Liitium-polümeer aku võimaldab juhtmevaba muusika kuulamist koguni kuni 6 tundi ning aku on võimalik täis laadida kõigest 2 tunniga.

Käed-vabad kõned
Kaablisisene mikrofon ja juhtpult võimaldavad igal hetkel hõlpsasti kõnedele vastata ning helitugevust reguleerida.

Lame kaabel
Lame kaabel on praktiline ja vastupidav, kuna ei lähe sõlme.

Mugavad klapid
Pehme ja ergonoomilise disainiga kõrvaklapid võimaldavad Sul muusikat nautida täielikus mugavuses.

Spetsifikatsioonid

Juhtmevaba

Ei

Ei

4.0

Ei

A2DP,AVRCP,HFP,HSP

Jah

0.017kg

Kõrvasisene

20 - 20000 Hz

100 dB

1.25cm

32 Ω

-21 dB

Liitiumpolümeer (LiPo)

1

6 h

2 h

3,7 V

120 mAh

6 h

Binauraalne

Kõrvasisene

Šampanja, Kuld

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.