Mürasummutavad juhtmevabad Hi-Res kõrvapealsed klapid Sony, WH1000XM3S.CE7, hõbe 904100277

Mürasummutavad juhtmevabad Hi-Res kõrvapealsed klapid Sony, WH1000XM3S.CE7, hõbe 904100277 Sony

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
259 €
359,90 €
Säästad 100,90 €
-28%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony WH-1000XM3. Toote tüüp: Kõrvaklapid, Kandmisviis: Peavõru, Soovituslik kasutus: Helistamine ja muusika. Ühenduvustehnoloogia: Juhtmega ühendatud & juhtmevaba, Bluetooth-profiilid: A2DP,AVRCP,HFP,HSP, Sagedusriba: 2.4 GHz. Kõrvakinniti: Kõrvu kattev, Kõrvaklappide sagedus: 4 - 40000 Hz, Näivtakistus: 47 Ω. Mikrofoni tüüp: Sisseehitatud. Aku tüüp: Sisseehitatud aku, Aku tööiga (maksimaalne): 38 h, Aku laadimisaeg: 3 h

Spetsifikatsioonid

Juhtmega ühendatud & juhtmevaba

Jah

Ei

Jah

Ei

4.2

A2DP,AVRCP,HFP,HSP

Ei

2.4 GHz

10 m

Kuld

Audio (3.5mm),USB

Jah

Ei

Jah

OFC

38 h

3 h

Sisseehitatud aku

Peavõru

Helistamine ja muusika

Jah

1,2 m

Puudutus

Hõbe

Sisseehitatud

Jah

0.254kg

Kõrvu kattev

4 - 40000 Hz

Suletud

104,5 dB

Neodüüm

3.98cm

Dünaamiline

Vedelkristallpolümeer (LCP)

47 Ω

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.