Mürasummutavad juhtmevabad kõrvaklapid Bose, QuietComfort 35 II, hõbedane 903801597

Mürasummutavad juhtmevabad kõrvaklapid Bose, QuietComfort 35 II, hõbedane 903801597 Bose

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
349,95 €
379 €
Säästad 29,05 €
-8%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

QuietComfort 35 II kõrvaklapid on varustatud esmaklassilise mürasummutusega ja nüüd on need klapid veelgi paremad! Sisseehitatud Google Assistant on sinu mugav abiline esituste alustamisel, sõnumite lugemisel ja saamaks vastuseid oma küsimustele isegi ilma telefoniekraani vaatamata.

BOSE + VOICE - räägi!
QC35 II kõrvaklappidesse on integreeritud Google Assistant, mis tähendab et sul on võimalik esitada muusikat, kuulata sõnumeid, organiseerida oma toimetusi ja saada vastuseid oma küsimustele kõigest rääkides. Lihtsalt vajuta ja hoia Action-nuppu ning alusta vestlus Assistantiga. Lisaks sellisele mugavusele on need klapid jätkuvalt varustatud tippklassi mürasummutamise tehnoloogiaga, mis eraldab sind täielikult välisest mürast ja annab võimaluse keskenduda sajaprotsendiliselt oma lemmikmuusikale.

Vajuta nuppu ja tunneta midagi erakordset
Kas tead seda tunnet, kui kogu ülejäänud maailm kuidagi maagiliselt eraldub ja sinule jääb täiuslikult privaatne nauding oma lemmikmuusika kuulamisest? Koos Bose Acoustic Noise Cancelling mürasummutamise tehnoloogiaga on see imeline tunne sinust vaid nupuvajutuse kaugusel. See mõõdab pidevalt sinu ümber kostuvat mürataset, võrdleb seda ning loob vastupidise signaali, mis sind kõrvalistest helidest eraldab. Ja see ei ole veel kõik - Bose annab sulle ka võimaluse valida kolme erineva summutustaseme vahel, et leida parim sobivus sõltuvalt keskkonnast kus viibid. Mis iganes emotsiooni sa oma kuulamiskogemustelt ootad, need klapid täidavad sinu soovi ilma kahtluseta.

Parem ehituskvaliteet
Kui soovid oma esitusi kuulata kõikjal, vajad kõrvaklappe mis selle võimaluse sulle tagaksid. Põrutuskindlad materjalid, nailonist ja roostevabast terasest konstruktsioon on loodud kestma pikalt. Kuid pikema kuulamise jaoks peab olema tagatud ka mugavus ning ka siin ei vea Bose sind alt - QC35 II peatugi pole mitte ainult pehme, vaid tõesti luksuslik. Eksklusiivse Alcantra® nahast kattega tagatakse ergonoomiline sobivus kasvõi terveks päevaks. Ja kõrvapadjad, mis on loodud sünteetilisest nahast, jätavad tunde nagu sa isegi ei kannaks kõrvaklappe.

20 tundi aku tööaega
Naudi vajadusel kuni 20 tundi järjestikkust kuulamiskogemust, mille vältel saad kuulata läbi kõik parimad esitusloendid. Kui aku ongi tühjenemas, saad kõigest 15 minutilise laadimisega jätkata kuulamist veel 2,5 tundi. Ning kui juhuse läbi on aku tühjaks saanud ja laadida pole ka enam võimalik, võid need lihtsalt ühendada oma esitusseadmega helikaabli abil.

Lummav heli igal helitugevusel
Igaüks soovib selget ja puhast heli, vahet ei ole millise helitugevuse juures. Just sellepärast on need kõlarielemendid täiendatud põhjalikult optimiseeritud ekvalaiseriga. Sa võid kuulata madala helitugevusega muusikat vaikses kontoris või keerata helitugevust juurde kärarohkematel tänavatel, mõlemal juhul jõuab sinuni suurepärase kvaliteediga tasakaalustatud heli.

Rakendus võib muuta palju
Bose soovib, et saaksid oma kõrvaklappidest võtta maksimumi ja sellepärast lõid nad tasuta allalaetava rakenduse, mille abil on seadmeid ühendada ning ühenduste vahel valida tõeliselt lihtne. Lisaks on sul juurdepääs erinevatele nippidele, kuidas oma seadistusi isikupärasemaks muuta. Veendu ise, kui palju mugavamaks muudab üks intuitiivne rakendus sinu kõrvaklappide kasutamise!

Spetsifikatsioonid

Juhtmega ühendatud & juhtmevaba

Jah

Ei

Jah

Jah

1,2 m

18cm

8cm

17cm

Jah

Liitiumioon (Li-Ion)

Audio (3.5mm),USB

Jah

4.0

20 h

1 tk

Kõrvu kattev

Peavõru

Binauraalne

Jah

Hõbe

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.