Mürasummutavad juhtmevabad kõrvaklapid JBL, JBLE65BTNCWHT 890241342

Mürasummutavad juhtmevabad kõrvaklapid JBL, JBLE65BTNCWHT 890241342

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
169 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

JBL Signature Sound heli
JBL-ile omane legendaarne Signature Sound helikvaliteet on see, mida kuuled ka suurtel areenidel, teatrites ja stuudiotes kõikjal maailmas ning nüüd kostub see sinu isiklikest kõrvaklappidest.

Aktiivne mürasummutus
Aktiivne mürasummutus vähendab efektiivselt välist mürataset, muutes sinu kuulamiskogemused isiklikumaks ja nauditavamaks.

Bluetooth
Naudi kristallselgete käed-vabad kõnede pidamist kõikjal kus viibid.

24 tundi akut Bluetooth ühendusega ja 15 tundi Bluetooth ühenduse ja mürasummutusega
Juhtmevaba kuulamisega võid nautida parimaid esitusloendeid ühest päikesetõusust järgmiseni, ilma et peaksid klappe vahepeal laadima.

2 tundi laadimist terveks päevaks
Kiire kahetunnine laadimistsükkel tagab sulle kuni 24 tundi esitusaega.

Vaheta sujuvalt seadmete vahel
Vaatad tahvelarvutist videot ja järsku keegi helistab sinu telefonile? Ära kohmitse, sest JBL-i nutikate tehnoloogiatega toimub ühendatud seadmete vahel valimine kiiresti ja mugavalt.

Tekstiilkattega peatugi
Põhjalikult optimiseeritud ja ergonoomilise kujundusega pehme tekstiilkattega peatugi tagab imelise kasutusmugavuse ka pikemaks ajaks.

Tekstiilkaabel ühenupulise juhtpuldiga
Tänu eraldatavale kaablile koos juhtpuldiga saad mugavalt nautida muusikat ja vastata kõnedele pea iga seadmega.

Spetsifikatsioonid

3,5 mm

Jah

20 Hz - 20 kHz

Suured kõrvaklapid

Jah

32

95

valge

0.26 kg

24

Bluetooth

Mac, PC, nutitelefon, tahvelarvuti

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.