Philips SHL5000WT/00 Valge Kõrvu kattev Peavõru kõrvaklapid 890266379

Philips SHL5000WT/00 Valge Kõrvu kattev Peavõru kõrvaklapid 890266379

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
12,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips SHL5000WT/00. Kõrvakinniti: Kõrvu kattev. Kandmisviis: Peavõru. Akustiline süsteem: Suletud, Kõrvaklappide sagedus: 9 - 24000 Hz, Kõrvaklappide tundlikkus: 104 dB, Näivtakistus: 24 Ω, Juhtseade: 3,2 cm, Magneti tüüp: Neodüüm. 3,5 mm konnektor, Kaabli pikkus: 1,2 m, Pistmikukontaktide kate: Kuld. Kaal: 119 g. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

0.05kg

16925970713600

0,68 kg

20,3 cm

24,6 cm

0,357 kg

0,119 kg

0,0500 kg

3 tk

12,7 cm

6925970713603

0,68 kg

20,4 cm

24,7 cm

0,357 kg

0,323 kg

0,0503 kg

12,8 cm

0,169 kg

22,6 cm

3,56 cm

17,3 cm

3.6cm

Vill

1

Juhtmega ühendatud

Jah

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Kuld

1,2 m

OFC

0.119kg

104 dB

Dünaamiline

Kõrvu kattev

9 - 24000 Hz

Neodüüm

Suletud

3.2cm

CCAW

24 Ω

40 mW

Peavõru

Jah

Valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.