iPod Touch 32GB Pink 6th gen 890232658

iPod Touch 32GB Pink 6th gen 890232658

  • 14 päeva tagastusõigus
229 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Apple iPod touch 32GB. Tüüp: MP4-mängija. Salvestusmaht kokku: 32 GB. Puutetundlik ekraan. Liides: Valgustus. Helitugevuse kontroll: Digitaalne. Sisseehitatud kõlar(id). Sisseehitatud kaamera. Häälsalvestus. Pidev heli taasesitus: 40 h. Kaal: 88 g. Toote värv: Roosa. Kõrvaklapid kaasa arvatud

Spetsifikatsioonid

Välkmälu

32 GB

Ei

AAC,AAX,AAX+,AIFF,HE-AAC,M4A,MP3,WAV

AVI,M4V,MOV,MP4

Valgustus

Jah

4.1

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

5 - 95 protsenti

0 - 3000 m

0.088kg

12.34cm

0.61cm

5.86cm

Jah

Jah

8 MP

Jah

Jah

Jah

1,2 MP

Jah

Jah

3 x

30 fps

8

Jah

Apple M8

Jah

iOS

Apple A8

Jah

326 punkti tolli kohta

800:1

Mitmikpuude

Jah

500 cd/m²

4

1136 x 640

IPS

Jah

Jah

Jah

40 h

Liitiumioon (Li-Ion)

4 h

8 h

Jah

FaceTime\nSafari\nSiri\niTunes Store\nApp Store\niBooks\nGame Center

Valgustus

Jah

3,5 mm

Alumiinium

Digitaalne

Roosa

Jah

20 - 20000 Hz

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.