Muusikakeskus Pioneer Club 5, XW-SX50-H 904100513

Muusikakeskus Pioneer Club 5, XW-SX50-H 904100513 Pioneer

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €
399 €
Säästad 100 €
-25%
Black Friday Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kutsu oma pleiliste: Vaheta laule häälkäsklustega
Tänu sisseehitatud mikrofonile saad lihtsasti vahetada mängitavat pleilisti oma voogedastuse teenuses (nt. Spotify). Vajuta ''Voice'' nuppu muusikakeskuse üleval ning ütle mikrofoni ''Play [pleilisti nimi]''.

Muuda oma pidu valjemaks: Ühenda mitu kõlarit omavahel kokku
Sa saad juhtmevabalt ühendada kaks muusikakeskust ning kasutada neid stereopaarina, või ühendada juhtme abil rohkem muusikakeskuseid ning panna maja vundamendini mürtsuma.

Horisontaalne või vertikaalne: Aseta muusikakeskust kuidas soovid
Pioneer Club 5 saad asetada horisontaalselt või vertikaalselt - kuidas parasjagu soovid või tunned.

Pioneer Club Sound rakendus: Kontrolli pleiliste, heli, valgustust ja muud
Kasuta tasuta Pioneer Club Sound rakendust, et seadistada pleiliste, helitugevust või LED valgustust.

Rave & Chill valgustus: Klubile omased valgusefektid
• Rave LED Mode: valgustus on sünkroniseeritud bassiga, et luua klubile omane efekt.
• Chill LED Mode: valgustus liigub aeglasemalt muusika rütmiga, et tekitada rahustav meeleolu.

Andmed
Mõõtmed:
28.1 x 26.2 x 59.2 cm
Kaal:
12000g
Kaubamärk:
Pioneer Audio-Video
Tüüp:
2 - ribaline, Reflex
Maksimaalne võimsus:
60 W + 60 W (1 kHz, THD 10 %, 4 ohms)
Audio sisend:
1 tk
Tweeteri suurus:
2 x 50 mm
Wooferi suurus:
2 x 130 mm
Automaatne Standby:
Jah
USB sisend:
1 tk, taga
Voolu võimsustarve:
42 W
Ühilduvus:
Bluetooth tugi, Pioneer Club Sound Äpp, USB sisend

Spetsifikatsioonid

must

12.0 kg

120

Jah

Jah

1

Black Friday, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.