Muusikakeskus Sony, MHC-V11 + kingituseks Bluetooth kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL, sinine 903801119

Muusikakeskus Sony, MHC-V11 + kingituseks Bluetooth kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL, sinine 903801119

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299,99 €
389,99€
Säästad 90€
-23%
Jõulupakkumine Superhinnaga Sony pakkumised!



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony muusikakeskus, bluetooth, NFC, karaoke

Karaoke võimalus
Karaoke võistlused koos sõpradega on nüüd lihtsad. Sisesta CD, USB või laula kaasa lugudele YouTube'st Bluetooth'i vahendusel. Kaks mikrofoni sisendit võimaldavad lihtsa vaevaga laulda lugusid koos sõbraga. Sisseehitatud fader lubab sul muuta CD helitugevuse taset, et sinu hääl kostaks paremini.

Party Chain teeb süsteemi veelgi suuremaks (ainult Party Chain funktsiooniga seadmed)
Ühenda omavahel mitu muusikasüsteemi ning naudi senisest võimsamat heli. Aktiveeri üks Party Chain funktsiooni toega seade ning anna sellele staatuseks "Party Host". Seejärel ühenda ning sünkroniseeri see teiste seadmetega.

Muuda sätteid SongPal rakendusega
Haara kontroll seadete üle kasutades SongPal rakendust. Lihtsalt lae alla ning installeeri see rakendus oma nutiseadmesse ning naudi juhtmevabalt muusikakeskuse juhtimist. Muuda helitugevust, vali oma lemmik esitusloendid telefonist või USB seadmelt ning pane valmis järgmine lugu.

Kõlari tuled loovad peomeeleolu
Loo asjakohane atmosfäär koos kõlarist eralduva sinise valgusega.

Praktiline disain tagab mugava kaasaskantavuse
Võta see kaasa ning pane pidu käima seal kus soovid tänu muusikakeskuse praktilisele disainile. Sisseehitatud käepidemed teevad kõlari kandmise imelihtsaks.

Kingituseks Bluetooth kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL, sinine

Spetsifikatsioonid

10.0 kg

60.0 cm

26.5 cm

29.0 cm

1

must

Jah

Jah

Jah

Jõulupakkumine, Superhinnaga Sony pakkumised!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.